13:53

Jesienne barwy


Hej! 
Od jakiegoś czasu gromadzę jesienne barwy w szafie. Bordowy sweterek, ciemnozielona koszula, szary sweterek, beżowe botki. Jak zawsze trafiam na wszystko przez przypadek. Mam 15 minut do autobusu, więc wpadnę do second handu i po chwili wychodzę z nowym nabytkiem. Teraz robię sobie mały detoks od takich nieplanowanych i (tym bardziej) planowanych zakupów :) Będę Was na bieżąco informować jak mi idzie :) 
Wczorajsza pogoda zachęcała do spacerów. Rano namówiłam Puszka, żebyśmy poszły w nasze ulubione miejsce i tam przy okazji powstało kilka zdjęć :) 
 








sweterek - second hand
spodnie - cropp
buty - Deichmann
torebka - @

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Lubię takie wczesnojesienne zdjęcia:) fajna, prosta, wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek i iście jesienne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię bordo :) Jesienią stawiam też na brąz i kolor śliwkowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne miejsce na zdjecia wybralas, nawiazujaca stylizacja do pory roku super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely, dear. Great. I really like it. I have new post also, and will be hape if you see also. Keep in touch, pls. Big kiss


    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wciąż szukam czegoś bordowego do swojej szafy, ale jeszcze nic ciekawego nie znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny masz ten sweterek, Paulinko!

    piękne ma te warkocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek idealny na jesień <3
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham lato, ale jesień jednak dale więcej możliwości do stylizacji i na dodatek przynosi ze sobą moje ukochane sweterki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek! I świetny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny kolor swetra, doskonale się wpasowuje w jesienne trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzy mi się właśnie taki sweterek!:)
    +teraz tak fajnie spaceruje się po lesie..

    http://www.justcleo.pl/2015/09/fringed-jacket-denim-dress-suede-shoes.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie sweterki! Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek ma piękny, burgundowy kolor ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. bordo to mój ulubiony jesienny kolor :) śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor sweterka!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweter, jest w tym samym kolorze co bluza, która mi się tak podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bordo to zdecydowanie mój typ na sezon jesienno - zimowy :-) Super masz ten sweterek i świetnie w nim wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam bordowy kolor :* Bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger