14:00

Ziaja


Hej!
Jeśli chodzi o kosmetyki, to nigdy nie miałam jakiejś swojej ulubionej marki, której trzymałam się we wszystkim. Zmieniło się to około roku temu, kiedy po raz pierwszy sięgnęłam po płyn do demakijażu firmy Ziaja. Niesamowicie mi on przypasował i do dzisiaj pozostaje moim faworytem. Potem zaczęłam odkrywać nowe produkty i tylko utwierdzałam się w przekonaniu, że Ziaja zostawia konkurencję daleko w tyle. Chyba żadne inne kosmetyki nie spełniają tak dobrze moich wymagań jak właśnie te. Mają bardzo korzystną cenę, są dostępne w zasadzie wszędzie, no i to działanie... Dostają zdecydowanie najwięcej punktów jeśli chodzi o wrażenia ogólne.


Maseczka z glinką to (zaraz po płynie do demakijażu) mój ukochany produkt. Bardzo fajnie działa na moją cerę. Po użyciu jest delikatna i świeża. 
Oliwkowej maski jeszcze nie miałam przyjemności używać, ale nadrobię to wieczorem i spodziewam się, że ona też mnie zachwyci.
Kremu do rąk używam od niedawna, ale też przypadł mi do gustu. Ma fajną konsystencję, szybko się wchłania i nawilża dłonie. No i ten zapach...


Reduktora zmian potrądzikowych też używam od niedawna, bo od około miesiąca. Nie ma on natychmiastowego działania, ale z dnia na dzień dostrzegam malutkie zmiany i wierzę, że z czasem będzie tylko lepiej. Bardzo fajnie się wchłania i nie zatyka porów. Nie umiem powiedzieć, jak wygląda wydajność, ale z tego co się orientuję, starcza na bardzo długo.
Drugiego kosmetyku jeszcze nie wypróbowałam.


O płynie wspomniałam już wyżej. To mój absolutny hit. Nie uczula mnie, nie piecze, nie podrażnia skóry i świetnie radzi sobie ze zmywaniem makijażu. Nie potrzeba go dużo, więc jest bardzo wydajny. A kosztuje coś około 6zł.


Masło kakaowe powaliło mnie swoim zapachem. Idealnie pasuje do takich jesienno-zimowych kąpieli. Nie wysusza skóry, co jest dla mnie bardzo istotne.
Płyn do higieny intymnej też zaliczam do produktów wartych polecenia.

A Wy lubicie Ziaję? 
Który kosmetyk jest Waszym ulubionym? 
Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. miałem tylko odżywkę intensywna odbudowa ziaji i na prawdę produkt godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie kilka produktów tej marki czeka na wypróbowanie
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wręcz kocham ziaję!:) Mam mnóstwo ulubionych kosmetyków, ale zawsze wybieram też coś nowego! Nawet przed chwilą napisałam post o ich kosmetykach też;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ziaja jest ekstra, ma dużo tanich i drobych produktów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Saszetkowa maska oczyszczająca jest moim ulubieńcem od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam Ziaję :) maseczki w saszetkach używam bardzo często, żele pod prysznic i balsamy też fajnie wspominam :) Z Ziaji używam też kremu do twarzy matującego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te kosmetyki niestety nie co do każdego produktu odpowiada mi zapach :)

    Zapraszam do siebie 👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji, ale na produktach do włosów od nich trochę się zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kolekcję masło kakaowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja używam tego masła kakaowego- ale balsamu do ciała :)
    i mam od nich świetną, czekoladową maskę do włosów- też jestem meeeega zadowolona i również polecam :)

    milego dnia kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja z kolei Ziaji nie lubię zbytnio :D jedyne co to używałam kiedyś kakaowego kremu bodajże, całkiem całkiem. ale generalnie rzecz ujmując nie przepadam. ale jak wiadomo, dla każdego co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty tej firmy, jak dotąd najlepiej sprawdza mi się seria liście manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. często używam Ziaja intima :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger