18:47

Świąteczne prezenty


Hej!
O ile dobrze pamiętam, w tamtym roku nie publikowałam wpisu z prezentami świątecznymi. W tym naprawiam ten błąd :) Nie jestem zwolenniczką drogich prezentów, bo po pierwsze nie chcę, aby ktoś wydawał na mnie zbyt dużo pieniędzy, a po drugie nieco mnie peszą. Uwielbiam za to urocze drobiazgi :)
Nie pokazuję na tych zdjęciach wszystkiego, ubrania wolę zostawić na inny wpis z serii new in. Wspomnę tylko, że do mojej szafy trafiła spódniczka i sukienka, a od teściowej otrzymałam przeuroczy i cieplusi szlafrok. 






Podsumowując, pod choinką znalazłam: emu kapcie, balsam do ciała, kosmetyczkę, perfumy Heat Rush, kalendarz, książkę oraz słodyczki :)
Do Dominiki zaś należą kapcie świnki, balsam do ciała, bransoletka oraz perfumy Playboy.

A Wy co dostałyście? Pochwalcie się koniecznie! :)
Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. przepiękna bransoletka i te świnkowe papucie :))

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny kolor kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Szmineczko, pocieszyłaś mnie :D
    laczki po domu najlepsze! tego nigdy za wiele :D ja uwielbiam takie praktyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prostownice;D Taką fajną:) świetne temu Emu Kapcie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka i kapcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też znalazły się książki, kosmetyki i Rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty
    Ja też dostałam papucie, książki i kalendarz
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. kapcie świnki są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty !!! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Extra prezenty kochana, bamboszki z pewnością cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te świnki są cudowne, chyba w końcu je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie zawsze niema tych kapci

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger