15:16

Pani w żółtym płaszczyku


Hej!
Po dość długiej przerwie wracam na bloga ze stylizacjami :) W Olsztynie pogoda zdecydowanie dopisuje, więc mogę śmiało robić zdjęcia.
Dzisiaj chcę Wam pokazać jedno z moich ulubionych zestawień, czyli beżowy sweterek i bordową spódniczkę. Myślę, że mogę śmiało nazwać je rzeczami klasycznymi, bo pasują praktycznie do wszystkiego. W ostatnich miesiącach nauczyłam się rozważniej robić zakupy. Zainwestowałam właśnie w takie proste ubrania i dzięki nim nie mam już problemu z serii "w co by się tu ubrać?". Oczywiście nadal mam parę rzeczy w kwiatki (chyba nigdy z nich nie zrezygnuję), ale wreszcie mam je z czym łączyć. Takie zwykłe rzeczy wcale nie muszą być nudne, jak to wcześniej myślałam. Wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i po prostu nie możemy wyglądać źle.





płaszcz - @
spódniczka - Bershka
sweter - New Yorker
buty - CCC
torebka - Sinsay 

I jak Wam się podoba mój dzisiejszy strój? :) 
Pozdrawiam serdecznie!

25 komentarzy:

  1. Bosko ! Płaszczyk skradł moje serce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny plaszczyk, dodaje koloru w ta szara pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz ma świetny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej a gdzie zima?? ;) płaszczyk jest super, bardzo podoba mi się połączenie z kolorem spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny płaszczyk, ożywia całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to, nie ma żadnej wzmianki o tym pięknym płaszczyku ? :O przyleciałam go zobaczyć prosto z fejsa :D
    fantastyczny jest- piękny kolor, aż miło oko nacieszyć ! :) wlasnie takich kolorow niesttey brakuje teraz na ulicach, a ja je uwielbiam- więc tym bardziej się cieszę kochana, że go nosisz :)
    Jak dla mnie gra pierwsze skrzypce w tym zestawie <3

    super wyglądasz !
    u mnie też ładna pogoda - zima odpuściła na szczęście :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Tobie ładnie w takim żółtym ;) Jak ja lubię jak na dworze jeszcze ponuro a idzie ktoś w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś zgrabniutka i bardzo pasuje Ci kolor płaszczyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny ten płaszczyk. Nadaje takiego uśmiechu w te pochmurne dni :) miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam o nim od 6 lat i dopiero teraz jestem przekonana, że to była dobra decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk ! http://worldbymyy.blogspot.com/2016/02/sweetlook.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordo z żółcią to świetne, bardzo ładnie razem prezentujące się zestawienie!
    Za dobór kolorów więc ode mnie piątka :)

    No i buty - buty też wybrałaś prześwietne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ładniutka spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz a płaszcz ma piękny kolor;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz! żółty to zdecydowanie kolor dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna spódniczka :) w wolnej chwili zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  18. żółty płaszczyk chciałam sobie sprawić już w tamtym roku, ale nie trafiłam na odpowiedni fason. Twój jest przepiękny i pasuje Ci;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor płaszczyka, bardzo fajny pomysł na całość. Urocza miejscówka na sesję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny masz ten płaszczyk! Bardzo energetyczny kolor :-) Do tego super wygląda w zestawieniu z bordo :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger