15:47

Zestawienie na spacer


Hej!
Pogoda płata mi niesamowite figle - gdy zbieram się na zdjęcia jest pięknie i słonecznie, a jak już jadę w docelowe miejsce, leje, wieje i ogólnie panuje armagedon. Na szczęście ostatecznie udało się nam dzisiaj zrobić kilka zdjęć.


Mój plan był jeden: pokazać Wam strój, który fajnie nadaje się na zwiedzanie w chłodniejsze dni. Ktoś może powiedzieć, że pewnie zamarzłby w takim stroju, ale... śmiem w to wątpić. Podstawa to warstwy. Pierwszą jest bluzeczka termalna, na to założyłam bluzę, a na koniec dołożyłam milusią kamizelkę.


Jeśli nasza droga nie przypomina miejskie uliczki, to oczywiście spódniczkę należy zastąpić wygodnymi spodniami. Na ramię duża torba albo plecak i możemy podbijać świat (tak, wiem, że się z tym powtarzam).


Spokojnie, z lampką szampana w towarzystwie Marcina weszłam w rok 2017. Za kilka tygodni będę świętować kolejne urodziny i chociaż mówię to sobie za każdym razem, to chcę, aby ten rok okazał się być w pewnym sensie przełomowy. Jestem pozytywnie nastawiona do tego, co będzie i zmotywowana do pracy, bo bez niej nic nie uda się osiągnąć.
 

Mam nadzieję, że będziecie mi w tym towarzyszyć ;) Pierwszy cel już osiągnęłam - zapisałam się na spotkanie Porozmawiajmy o Modzie, które organizuje Sandra Panuś w moim rodzinnym Płocku.


 kamizelka - second hand 
bluza - Reserved 
spódniczka - New Yorker
torebka - Sinsay 
buty - no name


Jak Wam się podoba to zestawienie? Jak Wam minął Sylwester? 
Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Futerka są idealne jak patrzę na to co aktualnie jest za oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny zestaw. Choć dziś u mnie bardzo zimno było i wieje, więc tylko gruba kurtka z kapturem da radę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kożuszek, idealnie komponuje się z bordową bluzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kamizelka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kamizelka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie odwiedzałam Twojego bloga, ale muszę przyznać, że od tego czasu bardzo się zmieniłaś na lepsze.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com
    Podaje link, abyś łatwiej trafił/a na moją stronę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz , szczególnie kamizelka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger