16:36

Klasycznie


Hej!
Dzisiaj już u mnie klimaty iście jesienne. Przyznam się Wam, że trochę czekam na taką piękną, prawdziwą jesień. Czekam na spacery po złotych parkach, na wieczory przy herbacie, na nowe seriale i masę swetrów. Póki co nie myślę o tym, że będzie zimno, bo wypełnione delikatnym słońcem wyobrażenia nieco te myśli stopują :)
Na jesień zaczyna się też mój ukochany bieg z miejsca w miejsce. Telefony powoli rozbrzmiewają, a oznacza to tylko, że niedługo poznam nowych "podopiecznych". Każdy jest inny, wymaga odmiennego rodzaju zaangażowania i to jest najlepsze :)

 Wy też nastawiacie się tak pozytywnie?
 




sweter - TU
spodnie - cropp
torebka - bazarek 
kurtka - @

Chciałabym jeszcze na moment zatrzymać się przy moim ubiorze. Jest to pewnego rodzaju odmiana, bo zwykle stawiałam na kolory i wzory. Jakis czas temu zauważyłam, że lepiej sprawdza się u mnie klasyka i stopniowo w nią inwestuję :) Sweterek to najnowsza zdobycz i od razu przypadła do gustu całej rodzinie. Mama i Dominika, jak tylko go zobaczyły, od razu uprzedziły, że będą go z pewnością pożyczać :) Proszę bardzo! :)

21 komentarzy:

  1. Mam tak samo. Uwielbiam "złotą jesień";)
    Sweter jest genialny<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie jestem nastawiona pozytywnie, zobaczymy, pewnie do pierwszych deszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Ja jestem miłośniczką czerni, chociaż staram się teraz inwestować w kolory, gdy w lecie zorientowałam się, że sukienki mam głównie w tym kolorze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super sweterek. Musze się wybrać na zakupy po coś cieplejszego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prostota zawsze jest dobra. U Ciebie klasyczny, dobry look. A sweterek ostatnio nabyłam na jesień bardzo podobny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie przepadam za jesienią, szybko robi się ciemno, zimno, łe :( ja kocham lato i 30-stopniowe upały <3
    ale takie stylizacje bardzo lubię i sama często się podobnie 'nosze' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podopieczni - znaczy się udzielasz korepetycji, czy pilnujesz dzieciaków?
    Bo tylko takie skojarzenie mam w kontekście jesieni ;)

    I jaka Ty jesteś szczuplutka!
    Schudłaś jeszcze bardziej - zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie na co dzień:) elegancik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to jednak wolę lato :(

    kochana a co robisz z dzieciaczkami ? :) też przygotowuje się na nowych uczniów i mam nie małego stresa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyczne zestawy to najlepsze zestawy! nigdy nie wyjdą z mody :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie bardzo fajny jesienny zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo powiem Ci kochana, że nie tak do końca klasycznie jest- niby prosto, jednak bardzo podoba mi się, że przelamałaś tą klasyką i prostotę skórzaną ramonką- dzięki niej, trochę zadziornie i charrakternie wyszło - super! moje klimaty :)

    Nie cieprię jesieni, gdyby byla taka, jak pokazują ją na obrazkach czy filmach, to byla bym jeszcze w stanie ją zaakceptować, a niesteyy u nas raczej jest to chlapa, ciapa i deszcz grrrr :/

    Super wyglądasz :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. też udzielam korepetycji :) w domu dziecka i prywatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek. Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny jest ten sweterek! sama chciałabym go zamówić :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sweterek, sama muszę się w taki zaopatrzyć ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło będzie jeśli zostawisz ślad po sobie w postaci komentarza ;) http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/lightautumnlook.html.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. sswietny sweterek, bardzo ładnie :)!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger