17:15

Adrszpaskie skały


Hej! 
Wakacyjnych zdjęć część druga :) Dzisiaj przeniosę Was do Czech i chyba jednego z popularniejszych miejsc, czyli adrszpaskich skał. Skalne miasto, bo to chyba zdecydowanie najpopularniejsza nazwa, wypełniona jest wspaniałymi formami skalnymi, które masa czynników poprzemieniała w przeróżne kształty. Podpisanych jest ich wiele, jednak osoby z bystrym okiem i odrobiną wyobraźni, znajdą całą masę kolejnych. 
Miejsce idealne na dłuższy spacer w zasadzie dla wszystkich, bo trasa nie jest zbyt wymagająca. W zasadzie jeśli o to chodzi, to razem z Marcinem lekko się rozczarowaliśmy, bo liczyliśmy, że ten spacer chociaż trochę nas zmęczy. 
Najlepiej wspominam jednak odcinek pokonany na łodzi. Przewoźnicy zadbali o to, aby upłynęła nam ona w wyśmienitym humorze i co chwila zasypują gości żartami :) 
Jeśli kiedyś będziecie w Czechach, to musicie koniecznie zahaczyć o to miejsce. 
 























Przyznajcie, że jest tam przepięknie :) 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. i kolejne piękne zdjęcia! nie mogę sie napatrzec <3
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tam :) takie oryginalne miasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Przepiękne widoki i zdjęcia (szczególnie to ostatnie)! Jeszcze nigdy tam nie byliśmy, ale koniecznie trzeba to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce :) Chciałabym kiedyś zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie krajobrazy, więc z przyjemnością pooglądałam zdjęcia :) Skoro piszesz, że trasa niezbyt wymagająca to może nawet i ja się wybiorę w to miejsce... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne widoki <3
    Nigdy nie byłam w Czechach :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest skalne miasteczko w CZechach?
    Wow widoki z góry na te jeziorko są bezcenne ! :) :)
    Też mi się marzy taki wypad, ale to pewnie najprędzej w zimie na deskę, albo dopiero na majówkę :)

    Super wyglądacie- widać, że wypad udany :)

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam pięknie! Zazdroszczę takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jadę tam już w sobotę <3 teraz jeszcze bardziej nie mogę się doczekać, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, piękne widoki! <3

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger