19:03

Jesienne inspiracje


Hej!
Jak pewnie większość, pierwszą rzeczą, jaką dzisiaj zobaczyłam, były krople deszczu na szybie. Pogoda zachęcała tylko do jednego - spania. Od mniej więcej dwóch tygodni oswajam się z myślą, że lada moment nastanie jesień, a razem z nią nowy rok akademicki. Trzeba się do tego okresu odpowiednio przygotować, a dla mnie oznacza to też m.in. drobne zakupy. Pod wpływem pewnych czynników zmieniły się moje ubraniowe upodobania. Stopniowo wymieniam zawartość szafy z masy różnorodnych wzorów na gładkie materiały lub kratę. Chyba można powiedzieć, że powoli (w końcu) dorastam :)

















































Jak widzicie, moje inspiracje na jesień są przepełnione prostotą. 
Co o nich myślicie? Może Wam też przypadły do gustu? :)
Pozdrawiam! 

9 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje. U mnie dziś było naprawdę ciepło i dosyć słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. laska z pierwszego zdjęcia ma super koszule :) i ogólnie wszystkie te stylizacje są piękniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely post turned out, I enjoyed a lot! This selection is really cool, I've made a mental note of many of those outfits!
    Wish you a blessed day ahead!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne inspiracje, całościowo wpadły w mój gust! Jeżeli zaś chodzi o poszczególne stylizacje to najbardziej zachwyciły mnie te: 3, 15, 17, 32, 38 i 47 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to uwielbiam taką jesienną i wiosenną, swetrową i szalową modę, więc szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham jesień, za takie stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne inspiracje! Kilka naprawdę świetnych i wpadło mi w oko :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger