10:50

Tydzień w Kudowie Zdrój


Hej!
Witam się z Wami po dłuższej przerwie i od razu zapowiadam ciąg wakacyjnych wpisów. Ostatni tydzień spędziłam w Kudowie, gdzie ładowałam baterie przed nadchodzącym rokiem akademickim. Razem z Marcinem wyciskaliśmy każdy dzień jak cytrynę i zwiedziliśmy sporą część okolicy, a także odwiedziliśmy Czechy. Jak się pewnie domyślacie, czas minął nam strasznie szybko. Chętnie zostałabym tam jeszcze do niedzieli, bo nadal zostało kilka rzeczy, które chciałam tam obejrzeć. Traktuję to jednak jako gwarancję, że jeszcze kiedyś do Kudowy zawitamy.
Dzisiaj kilka ujęć z pierwszego dnia. Robiłam zdjęcia jak szalona, dlatego muszę je podzielić :)
 













I na koniec bonus :P


Jak pewnie zauważyliście Kudowa Zdrój to raczej nieduża miejscowość. Głównym punkt stanowi park z piękną alejką prowadzącą nad staw. Jeśli ktoś pragnie oderwać się od dużego miasta, hałasu i zanieczyszczeń, to z czystym sercem tą miejscowość polecam. Nie brakuje tam miejsc, gdzie można przepysznie zjeść (polecam restaurację Sjesta). Rzeczą która mnie bardzo zaskoczyła jest to, że na głównej ulicy dominują second handy. Naliczyłam ich ze 13. Atut stanowi też bliskość Czech. Od najbliższego miasta dzieli nas kilka kilometrów. Możemy tam na spokojnie dojść lub skorzystać z mpków. Okolicę wypełniają liczne atrakcje, ale o nich już w kolejnych wpisach :)

Byliście tam kiedyś? Jeśli tak, podzielcie się koniecznie wrażeniami!

19 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne zdjęcia :) Nigdy tam nie byłam, podobnie jak nigdy nie byłam w Czechach, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę, a ja tych sh nie widziałam ;( byliście w ogrodzie botanicznym? podobno piękny, my niestety byliśmy na tydzień przed sezonem i otwarciem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zwróciłam uwagi na second handy w Kudowie :) Park zdrojowy bardzo ładny i zadbany, pamiętam też ładne oświetlenie wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zdjęcia pocztówki

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, bardzo wiele się zmieniło od czasu, kiedy ja tam ostatnio byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie tam:) Może kiedyś się wybiorę na jakiś weekend;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne fotografie zrobiłaś :D az czuje jakbym sie przeniosła tam z Wami!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wyjazd, super zdjęcia!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. I mi się zamarzyło gdzieś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Kudowie nie byłam;p sama chętnie bym się wybrała na jakąś wycieczkę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam, że tam jest tak pięknie, ale nigdy nie bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo prosze, w moich stronach byłaś! mieszkam tuż obok Kudowy, w Szczytnej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger