14:04

Szybkie, proste i pyszne


Hej!
Wczoraj na facebooku padło pytanie, czy macie ochotę na przepis na szybki i smaczny obiad. Odpowiedź była twierdząca, więc dzisiaj z teorii przechodzimy do praktyki :)
Wczoraj czułam się okropnie, a czekało na mnie właśnie zadanie przygotowania posiłku dla rodziny. Przypomniało mi się, że jakiś czas temu na Instagramie znalazłam zdjęcie spagetti z kurczakiem i brokułami. Pomyślałam, że fajnie musi takie zestawienie smakować, więc nieco je udoskonaliłam i przystąpiłam do dzieła.

Będą nam potrzebne: 
- pół kilo piersi z kurczaka, ale można oczywiście dać więcej 
-2 papryki
-mała cukinia
-brokuły
-dowolny makaron (ja akurat miałam wstążki, więc je wykorzystałam)
-zioła 
A na sos:
-pół opakowania masła 
-300ml mleka
-trochę sera 
-trochę mąki 
-sól, pieprz, vegeta

1. Mięso, cukinie i paprykę kroimy na kawałki i podsmażamy na patelni. 
2. Gotujemy makaron według instrukcji na opakowaniu. 
3. Mięso i warzywa posypujemy ziołami. Ja uwielbiam zioła, wiec daję ich stosunkowo sporo. 
4. W małym garneczku rozpuszczamy masło i dosypujemy trochę mąki. 
5.Stopniowo dolewamy mleko i cały czas mieszamy. 
6. Dodajemy przypraw w zależności od upodobania. 
7. Gotujemy brokuły. 
8. Do sosu dodajemy odrobinę sera i mieszamy, aż się rozpuści. 
9. Przygotowane już składniki układamy na talerzu, polewamy sosem i ozdabiamy brokułami :)

Przygotowanie wszystkiego nie zajmuje dużo czasu i nie wymaga w zasadzie żadnych zdolności kulinarnych, a wychodzi nam pyszne i sycące danie :)

Pozdrawiam! 

37 komentarzy:

  1. aż zgłodniałam przez Ciebie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniami! Tylko dla mnie bez mięsa poproszę ;)
    Potrzebuję kliknięć w ostatnim poście.
    Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron ! Wygląda pysznie ! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie!!! Wypróbuję ten przepis :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O super! Na niedzielę co prawda mam już plan, ale kolejne dni tygodnia za twoją zasługą zapowiadają się również pysznie. Zapraszam do mnie na deser!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, spadłaś mi ja z nieba, bo szukałam inspiracji na jutrzejszy obiad ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie makarony, więc ten przepis to coś idealnego dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybkie i proste danie na wakacje, kiedy większość ludzi uważa, że żal w taką pogodę stać przy garach :-) Kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie dania i różnego typu zapiekanki czy makarony z sosami są u mnie częstym gościem w kuchni :-) Super przepis - do skopiowania :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa, jak smakowało :) Sos serowy musiał być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się to przepysznie! Aż zgłodniałam :) Koniecznie muszę wypróbować ten przepis u siebie!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zgłodniałam na ten widok;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wygląda apetycznie ale jednak trochę bym pozmieniała, żeby było bardziej fit ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj ! Nie lubię tego typu postów bo od razu robię się głodna ;p Świetny przepis i na pewno w najbliższym czasie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszelakie makarony! ten wyglada swietnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jej ale smakowicie wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  20. mniam!
    uwielbiam dania z makaronem :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedno z dań, które robię najczęściej; szybkie i smaczne czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie szybkie dania. Wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przepysznie :-) Uwielbiam makaron w każdej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. mniam, uwielbiam takie makarony z sosami, szczególnie serowym <3

    OdpowiedzUsuń
  25. no aż slinka mi pociekła, kocham makaron i włoska kuchnię!
    czym robiłas zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej lubie posty tego typu! lifestyle rzadzi :*

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku zjadłabym w trymigach! narobiłaś mi ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger