20:07

Pierwsza styliacja | 10x10


Hej wszystkim!
Nie pamietam już, czy Wam się chwaliłam czy nie, ale na koniec stycznia podjęłam się wyzwania, że do 1. marca nie zrobię żadnych zakupów (nie wchodziły w to oczywiście zakupy spożywcze). Wyzwanie zakończyłam sukcesem i w międzyczasie odkryłam, jak dużo możliwości dają mi ubrania, które już posiadam. Postanowiłam więc zmierzyć się z innym zadaniem, a mianowicie 10x10. Polegało ono na tym, że z 10 wybranych przeze mnie ubrań, tworzę 10 stylizacji.


W pierwszym zestawieniu zdecydowanie dominuje krata. Nigdy nie lubiłam się z takimi zestawieniami, bo zawsze myślałam, że wyglądają po prostu kiepsko. Myliłam się. Marynarka i spódnica nie stanowiły kompletu. Dół kupiłam parę lat temu w second handzie i ogólnie bardzo się z nią lubię. Marynarka to z kolei łup z września. Dorwałam ją w Lidlu i spodobało mi się od razu to, że jest taka... duża. Wzór z pewnością równoważy biały sweterek. Długo go nie doceniałam, a teraz wyjątkowo często na niego stawiam.








6 komentarzy:

  1. Myślałam o zakupie tej marynarki, ale ostatecznie z niej zrezygnowałam. Raczej nie noszę marynarek, nie lubię ich i bałam się, że będzie to zakup pod wpływem chwili, który później tylko niepotrzebnie będzie leżał w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik, ładnie wyglądasz ;)
    Ja na szczęście nie kupuję dużo, więc nie muszę robić sobie takich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak slicznie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. Mam podobną marynarkę i mam zamiar ją nosić jak się tylko ociepli :) Uwielbiam marynarki i kratę. W tym sezonie będzie bardzo modna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger