21:25

Parka, dżinsowa koszula i czarne dodatki


Hej!
Już wątpiłam w to, że uda nam się dzisiaj zrobić jakiekolwiek zdjęcia. Mój weekend jest wypchany w 100%, więc o choćby godzinnym wypadzie na obfocenie stroju nie ma mowy. Liczę, że uda mi się dogadać z koleżankami i nadrobię czas w ciągu tygodnia.
 

Dzisiaj nieco skupię się na stroju, a konkretnie na sklepie, z którego pochodzą dwa elementy dzisiejszej stylizacji. Chodzi mi o sklep Bonprix. Pamiętam, że gdy chodziłam do gimnazjum, to w naszej skrzynce pojawiały się katalogi właśnie z tego sklepu. Czasem z mamą fundowałyśmy sobie jakieś nowe ciuszki i wyczekiwałyśmy na kuriera. Potem jakoś wszystko przycichło. Jakiś czas temu trafiłam na stronę internetową i okazało się, że firma ma się dobrze. Przejrzałam asortyment i... nie wiem, kiedy minęły mi dwie godziny. Zresztą, sami sprawdźcie. Samo przejrzenie damskich rzeczy zajmuje masę czasu, a co mówić o torebkach, butach, czy dodatkach do domu :)


Mnie szczególnie wpadła w oko parka z dzisiejszego wpisu. Uwielbiam ją za prosty krój i brak ozdóbek, bo pozwala się łączyć na masę sposobów. Co chwilę przychodzą mi do głowy pomysły na nowe zestawienia zarówno ze spodniami, jak i sukienkami.


 Druga rzecz to koszula. Wszyscy moi bliscy stwierdzili, że to najładniejsza rzecz z całego zestawienia. Pochwalę jej wykonanie - po prostu nie ma się do czego doczepić. Wszystko pięknie się układa, nic nie odstaje i w dodatku jest wykonana z takiego materiału, który nigdzie nie uwiera, nie jest w nim za gorąco ani za zimno.

 



kurtka - KLIK 
koszula - KLIK 
czapka - Sinsay 
buty - czasnabuty 
 

I jak Wam się podoba? Tego typu zwyklaki to ostatnio 95% moich zestawień. Ma być wygodnie, ciepło, praktycznie :) Obcasy i dopasowane sukienki na razie idą w odstawkę, ale na pewno jeszcze nie raz pokażę Wam się w takiej bardziej kobiecej wersji.

A czy Wy Kochani znacie sklep Bonprix? Jaka jest Wasza opinia na jego temat? 
Pozdrawiam wszystkich ciepło!

24 komentarze:

  1. Zestaw trochę nie w moim stylu, ale ogólnie też bardzo lubię takie zwyklaki :) Ja asortyment Bonprixu przeglądam regularnie, bo do mojej babci przysyłają katalogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie koszule ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jak ta parka fajnie gra z koszulą!
    uroczy, jesienny i bardzo dziewczęcy zestaw!

    i widzę, że słonko u Was wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna jest ta parka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna jest ta parka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kurtka :) Bonprix znam,też kiedyś z niego zamawiałam, ale niestety często nie trafiałam z rozmiarem :( Rozmiarówka jest chyba zawyżona a ubrania wcale nie tanie, wiec jakoś sobie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula świetna! Kurtka też mi się bardzo podoba:) Ja już dawno nie zaglądałam w katalog Bonprix, ale chyba muszę przejrzeć, bo widzę fajne rzeczy wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kurteczka, ogólnie bardzo lubię kolor khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam styczności z tym sklepem jeszcze:) koszula świetnie współgra z parką khaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno kurtka jak i koszula są świetne! :)
    Pięknie wszystko zestawiłaś:)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna jesienna stylizacja :)

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Codzienny, ładny zestaw. Podoba mi się parka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw i ładny kolorek masz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz :) Bardzo podoba mi się kurtka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest ta parka! Na tyle uniwersalna, że można ją łączyć ze sportowymi ubraniami, a z eleganckimi też będzie pewnie super wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Extra czapeczka ;) BonPrix znam, teraz sie chyba nazywa Halens chyba ze to jakas odnoga tego sklepu wysylkowego. Kupowalam x lat temu kiedy wlasnie wrzucali katalogi do skrzynek jak i kupuje do dzis ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezłe rzeczy. ja wiem że w BonPrixie mają zawyżoną rozmiarówę to znaczy np. jak noszę L to powinnam kupować S zawsze się to sprawdzało.

    U mnie fajny konkurs - do wygrania plecak, power bank, saszetka-nerka, głośnik i wiele innych fajnych gadżetów. http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/konkurs-aktywni-czas-start-wygraj-power.html Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Parka jest idealna na jesień :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger