18:49

Czarna spódniczka i koszula w kratę


Hej!
Ostatnio często myślę o tym, że fajnie było mieć te szesnaście, czy osiemnaście lat i próbować różnych rzeczy. Kieruje wtedy nami ciekawość, uczymy się na błędach i mamy otwarte głowy. Pamiętam jak wiele nowych wydań mnie serwowałam znajomych. Jak co jakiś czas zmieniałam poglądy, bo nie rozumiałam do końca, co się za nimi kryje. Teraz, kiedy jestem już trochę starsza wiem, co lubię, co jest dla mnie dobre, w czym się dobrze czuję i, co do mnie pasuje.To naprawdę fantastyczne uczucie :) Oczywiście nadal lubię "poszerzać horyzonty", szukać nowych smaków, ale mam już jakieś zaplecze, do którego wracam.






Wiem, że w zasadzie każdy element tego stroju (oprócz spódnicy) jest Wam doskonale znany, ale ostatnio ograniczam się z zakupami i staram się zestawiać to, co już mam.

Jak Wam się podoba? :)
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Połączenie kraty z ramoneską to strzał w dziesiątkę.
    Wiesz co muszę Ci się do czegoś przyznać...
    Cały czas mam wrażenie,że my się skądś znamy. :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw bardzo mi się podoba, koszula ekstra i świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się tak ubieram i uwielbiam <3 czerwona koszula trochę mnie ożywia i dobrze nastraja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja wygląda genialnie! Do twarzy Ci w kracie, szczególnie tej z czerwonymi elementami! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna ramoneska!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie kochana, ja też daję teraz drugą szansę rzeczom zalegającym w szafie, nie dokupuję nowych :) :)
    Fajnie, że potrafisz kombinować, może i te rzeczy już były, ale przynajmniej teraz pokazujesz nam je w zupełnie innym wydaniu :) w końcu pokazujesz jak chodzisz ubrana na co dzień i jesteś w tym autentyczna, a nie przebierasz się do zdjęć, jak, to robi większość blogerek :/

    Ajććć też bym chciala cofnąć się do 16stu lat, do tych beztroskich czasów....

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to taki zestaw w Twoim stylu :)
    Bardzo mi się takie koszule z Tobą, Paulinko, kojarzą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne jesienne zdjęcia, super stylizacja!:))
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię połączenie koszuli ze spódniczką, świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już dawno nie mam 16-stu a nadal nie mogę się zdecydować,
    świetny strój.

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna koszula! uwielbiam takie :)
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu jakie pięknee <3
    Zapraszam do mnie :)
    Poklikasz?
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger