13:09

Biała koszula


Hej Kochani!
Nie wiem jak Wy, ale ja okropnie znoszę zmiany pogody. Po ciepłym i słonecznym weekendzie, nadszedł szary i lekko deszczowy tydzień. O ile wczoraj nie skupiałam się na tym, bo miałam cały dzień wypełniony obowiązkami, tak dzisiaj wyraźnie czuję, że moje samopoczucie jest okropne. Ewidentnie brakuje mi weny do działania. Najchętniej zakopałabym się pod kołderką i tak spałabym do kolejnego ładnego dnia :) Spróbuję podratować się kawą i wracam na zajęcia :)

A może macie jakieś swoje sposoby na takie jesienne przesilenie? Podzielcie się nimi ze mną :)






Dziś chciałam Wam pokazać nieco bardziej elegancki strój, który idealnie sprawdzi się na rodzinnych uroczystościach. Biała, zwykła koszula jest moim hitem, bo pasuje mi do tak wielu rzeczy. Chcę w kolejnych wpisach pokazać Wam z czym jeszcze ją łączę. Mam nadzieję, że ta seria przypadnie Wam go gustu :)

koszula - cropp
spódniczka - prezent 
buty - Step
torebka - second hand

Jak Wam się podoba to zestawienie? Lubie takie klasyczne koszule? 

Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma na to dobre sposobu. też najchętniej zaszyłabym się pod kołderką:)
    ładny, elegancki secik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam białe koszule w kaźdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszym sposobem na jesienną chandrę jest pozytywne myślenie. nie pozwól sobie na chwile zwątpienia, a będzie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę?
    Gdzieś w Polsce pada?
    Kurczę, u mnie słonecznie i bardzo ciepło!

    Pomyśl sobie, że być może moje słońce dotrze wkrótce do Ciebie, a deszcze przemieszczą się do centrum, o!

    wyglądasz ślicznie!
    Bardzo elegancko i dziewczęco!

    prześliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest piękna pogoda jak na jesien! :)
    A ty wyglądasz kochana uroczo! róż z białym to moje ulubione połączenie :)
    Jaka jesteś drobniutka !! <3
    buziaczki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała stylizacja jest bardzo ładna, ale najbardziej podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz bardzo ładnie , podoba mi się twoja spódniczka
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty bardzo ożywiły całą stylizację :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aleś Ty zgrabna!
    Oj dawno nie nosiłam białej koszuli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serce skradła mi spódniczka :) ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie kolorystyka i śliczna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zauroczyła mnie ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie i bardzo ładny kolor butów :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chętnie się dowiem też o tych sposobach na jesienne przesilenie, bo i chyba mnie dopadło:(
    piękny kolor bucików masz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger