21:57

LBA po raz drugi


Hej!
Jakiś czas temu dostałam kolejną nominację do Liebster Blog Award od ekipy Pstrykamy :) Sprawiło mi to sporą przyjemność, bo po ostatnim razie polubiłam tą zabawę, a jeszcze większy uśmiech wywołała krótka opinia na temat mojego bloga znaleziona tuż przy nominacji.
Pozwolę sobie zacytować:

"Zawsze fajne do niej wpaść. Czy to zobaczyć stylizację czy poczytać wpisy. Fajna z niej dziewczyna!"

Daruję sobie dalsze słowa wstępu i przejdę do rzeczy :)

Jak najchętniej spędzasz wolny dzień?
 Jeśli mam już wolny dzień, a takowy zdarza się rzadko, to spędzam go w towarzystwie ukochanego. Najpierw pozwalamy sobie na późniejszą pobudkę, potem jemy razem śniadanie i najczęściej gdzieś wychodzimy. Czy to na spacer, czy do pokoju zagadek lub do znajomych :) I cały czas towarzyszy nam świadomość, że w końcu nigdzie nie musimy się spieszyć. W wolny dzień jemy też pizzę - zamówioną lub zrobioną przeze mnie. A na koniec dnia ulubiony serial :) 

Gdzie chcesz pojechać na wakacje marzeń?
A gdzie nie chcę? I do Skandynawii, do Anglii, Australii, Chin (żeby zobaczyć pandy), Peru i do Zakopanego. To moje ulubione miejsce.  

Wolisz przeglądać zdjęcia cyfrowe czy tradycyjne – te wywołane?
Zdecydowanie wywołane :) Powoli tworzę album z ukochanymi fotkami i lubię czasem do niego zajrzeć. Do zdjęć cyfrowych raczej nie wracam często, chyba że szukam czegoś konkretnego. 

Co w Twoim domu zapewnia nastrój i rodzinną atmosferę?
Zapach ciasta tworzy taką przyjemną atmosferę. Poza tym... Misia :) Od kiedy pojawiła się w naszym domu, codziennie daje nam masę radości. Każdy jest w niej po uszy zakochany. 

Co lubisz w fotografiach?
Są elementem mojej małej, blogowej pasji. Poza tym uwieczniam na nich momenty z wakacji, ze spotkań rodzinnych, czy życia codziennego. W każdej chwili mogę do nich wrócić i przypomnieć sobie emocje, jakieś szczegóły, które mają dla mnie znaczenie. 
 
Ulubiona pora roku i dlaczego?
Każdą lubię za coś, ale najbardziej chyba późnią wiosnę. Wtedy jest tak pięknie. Spacery są jeszcze większą przyjemnością i często towarzyszą mi wtedy gofry lub lody. To też idealna pora na bieganie.  
Co byś w sobie zmieniła/zmienił?
Nic. Bo mogłabym zmienić coś na gorsze ;) 

Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Moi najbliżsi, zdrowie, bezpieczeństwo, pasja. 

Czy jest coś czego się obawiasz?
Tak, ale nie będę się na ten temat rozpisywać. 

Twój sposób na jesienną chandrę?
Odrobina ruchu, drobne zakupy, zabawa ze zwierzątkiem, spokojny wieczór w otoczeniu pozytywnych ludzi i coś smacznego do zjedzenia.  

Najbardziej lubisz jeść…?
Wszystko! :) A najbardziej pizzę, spaghetti, schabowe Marcina, ryż w sosie chińskim, pomidorówkę, naleśniki i frytki, ale koniecznie karbowane.

Niestety nie będę nikogo nominować. Jeśli ktoś ma chęć także wziąć udział w tej zabawie to zapraszam do odpowiedzenia na powyższe pytania :)
Być może na któreś odpowiecie podobnie jak ja. Koniecznie mnie o tym poinformujcie. 

Pozdrawiam! 
 

6 komentarzy:

  1. to na prawde fajna zabawa i dla czytelnika jak i samego blogera :) bardzo fajne odpowiedzi, miło sie czytalo :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię przeglądać zdjęcia wywołane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam zapach ciasta w domu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię inicjatywę LBA, można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć o autorkach ulubionych blogów :) Zgadzam się z Tobą co do późnej wiosny - to też moja ulubiona pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie pytanie najlepsze i najlepsza odpowiedź :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger