18:25

Jesienna sukienka


Hej!
Kiedy znalazłam tę sukienkę na początku października w second handzie, myślałam, że poczekam z noszeniem jej aż do kolejnych wakacji. Jej wzorek jednak niesamowicie kojarzy mi się z jesienią. Ostatnio doszłam do wniosku, że popełniłam błąd przestając nosić sukienki i spódniczki. W tamtym roku towarzyszyły towarzyszyły mi nawet zimą. Poza tym wróciłam ostatnio do nieco zdrowszego trybu życia i ćwiczeń, więc myślę, że mogę śmiało prezentować moje serdle szerszej publiczności :)

Dzisiaj udało mi się Marcina zaciągnąć do pepco. Od tygodnia ten sklep chodził mi po głowie i, jak już w końcu udało mi się tam zajść, to nic nie kupiłam. Niestety Marcin nie podziela mojego zachwytu milionem dekoracji do domu. Ostatecznie dobrze wyszło, bo zostawiłam sobie większą kwotę na poniedziałkowe szaleństwo w Rossmannie. Też się wybieracie?







kurtka - @
sukienka - second hand
torebka - @
buty - deichmann

Na koniec dodam małą informację, że na powyższy strój na dobrą sprawę wydałam tylko złotówkę, czyli tyle, ile kosztowała sukienka :) Torebka i kurtka to prezent od internetowego sklepu, a buty wyszły za darmo na letniej promocji :)

Co myślicie o dzisiejszym zestawieniu? 
Pozdrawiam! 

20 komentarzy:

  1. Sukienka śliczna, ja staram się teraz nosić sukienki cały rok w komplecie z grubymi rajstopami :) a w pepco polecam kartony na drobiazgi, ja mam tak pełno rzeczy pochowane pod ręką i bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw za 1 zł - brawo ;) Miałam kiedyś podobną sukienkę i też chętnie nosiłam jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna ta sukienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka bardzo fajna i na pewno dobrze sprawdzi Ci się też wiosną i latem :) Mam kilka planów co do zakupów w Rossmannie ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest faktycznie w jesiennych wzorach i kolorach :) Pięknie Ci w niej i az nie moge uwierzyc ze dałaś za nią tylko 1zł!! :)
    buziaczki, Monia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Faceci tak mają - mój Lechu również twierdzi, że pierdółki wszelkie, które mnie się ładne wydają są zbędne, szkoda na nie kasy i w ogóle kurz zbierają, więc nie ma co kupować ;p
    podobnie wszelkie kubki i talerzyki - podobno te stare i obite mają duszę i są lepsze ;P
    więc każdy nowy tego typu zakup kwituje mruknięciem i sapaniem ;P

    Trzeba robić swoje, sapanie minie ;P

    Sukienka jest śliczna!
    Rzeczywiście, wzór ma jesienny :)

    I jakie serdelki?! Ty jesteś chudziną, Paulinko przecież!
    Zawsze byłaś (odkąd tu zaglądam!)!

    OdpowiedzUsuń
  7. P.S. Nadal nie upolowałam pocztówki z naszym zgierskim jeżem! Ale jak tylko przechodzę obok punktu IT, to zawsze pytam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie się zgadzam, w Spódniczkach wyglądasz rewelacyjnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochana jestem w kolorach i wzorze sukienki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka! Dobrze, że przypominasz o Rossmanie, jedna szminka mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się nie czuję w sukienkach za dobrze. Chyba, że na jakąś uroczystość:) Ty za to wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka wygląda świetnie, czasem w second hadzie można znaleźć prawdziwe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ta sukieneczka;) Ja się chcę wybrać ale pieniążków nie ma:(
    Zapraszam do Siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie jesienne kwiaty na sukienkach, ciemniejsze, nieco przygaszone :) Z Rossmannowej promocji chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz <3 uwielbiam taką jesienną scenerię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ładnie stylówka za złotówkę- kupuję to ! :) :) hehehe
    ojjj kochana ja bym z chęcią wybrała się z Tobą do Pepco, bo też uwielbiam ten sklep, mają miliony pieknych rzeczy do domu, czasem jak tam wejdę, to nie wiem na czym się skupić :P hehehe

    super wyglądasz! bardzo dobrze, że w końcu pokazalaś nam tą sukienkę :)
    i noś je częsciej, bo masz bardzo zgrabne nóżynki :)

    buziaki :*
    dAria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger