12:55

Świąteczne dekoracje


Hej!

Święta jako spotkanie rodzinne nie wzbudza we mnie pozytywnych emocji. Ogólnie nie przepadam za świętami. Prócz masą jedzenia i Kevinem w telewizji nie różnią się niczym szczególnym od typowej niedzieli. Uwielbiam natomiast całą tą otoczkę. Ozdoby w sklepach, świąteczne piosenki, pieczenie pierniczków i zabawne sweterki :) Dekoracje to oczywiście mój ukochany punkt, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma inspiracjami. Dominują na nich oczywiście świeczki, latarenki, szyszki, bombki i gwiazdki. Najlepsze w nich jest to, że zdecydowaną część możemy zrobić same w domowym zaciszu. Wystarczą tylko dobre chęci i odrobina wolnego czasu.












































źródła: stylowi.pl, tumblr.com

Też uwielbiacie takie dekoracje? 
Pozdrawiam! 

14 komentarzy:

  1. A ja bardzo lubię święta. Jest to taki magiczny czas, gdzie jestem z moją rodziną i nic innego się nie liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam świąteczne dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze na początku grudnia już wyciągam moje świąteczne ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te minimalistyczne z szyszek, gałęzi i świec .

    OdpowiedzUsuń
  5. też jakoś nie przepadam za świętami, ale zapach pierniczków w domu i świąteczne dekoracje uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. W świętach lubię piękne dekoracje i świąteczne piosenki, ale nie przepadam za spędzaniem całego dnia w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Grudzień to zdecydowanie mój ulubiony miesiąc w roku, właśnie ze względu na święta! Prócz dekoracji ważny element stanowią dla mnie rodzinne spotkania, pełne ciepła i pozytywnej atmosfery - chwile bezcenne i niezapomniane :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje, czekam już na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądają te dekoracje!!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, akcesoria na święta są świetne :) W ogóle ten klimat, ja bardzo lubię... najmniej co lubię chyba w tej całej atmosferze to przerażająca "sztucznośc" ale kolędy, jedzonko i w ogóle te światełka co jak co ale wprawiają mnie w stan takiego relaksu...:) święta to jednak dla mnie COŚ :)
    dekoraacje przepiękne, trzeba miec jednak na to sporo pieniążków, żeby pozwolic sobie aż na tk piękne akcesoria :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne inspiracje! Ta świeczka w słoiku podoba mi się najbardziej :) może nawet skusze się i sama zrobię taką dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne inspiracje

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ile inspiracji! dziękuję bo akurat szukałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger