17:02

Czarna kurtka i różowa baskinka


Hej! 
Czy Wam też tak trudno uwierzyć, że mamy już końcówkę grudnia? Zero śniegu, plusowe temperatury i częste deszcze... Tęskno mi do śnieżnej gwiazdki. Nie będę jednak wylewać żali, bo jak ostatnio usłyszałam, są i plusy takiego stanu rzeczy. 

Chciałabym się z Wami podzielić pewnym wnioskiem, do którego doszłam jakiś czas temu. Podobno piękno oznacza młodość, ale im starsze jesteśmy, tym (chyba) lepiej się ze sobą czujemy. Wiemy, czego potrzebuje nasze ciało, skóra, włosy. Wiemy, co ubrać, by wyglądać obłędnie. Nabieramy pewności siebie. Być może u mnie jest za wcześnie, by stwierdzać takie fakty, bo na dobrą sprawę mam dopiero 22 lata, ale sama widzę po sobie, że staję się coraz bardziej świadoma samej siebie i (znowu chyba) wyglądam lepiej niż te 2 czy 3 lata temu :) 

A Wy jak myślicie? Jesteście podobnego zdania, czy wprost przeciwnie? 





kurtka - @
bluzka - @
spodnie - bershka
buty - czasnabuty
torebka - sinsay

Koniecznie zapraszam wszystkich na jutrzejszy wpis :) Będzie mega świątecznie :)
Pozdrawiam i życzę wytrwałości w świątecznych przygotowaniach :)

12 komentarzy:

  1. podoba mi się połączenie tej baskinki z dodatkami - torebka, buty - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy z jakiego punktu patrzeć : pięknie mieć młodą cerę, ale jeśli nie mamy pojęcia o pielęgnacji czy makijażu i robimy ogromne błędy, to faktycznie starsze wyglądamy lepiej (kiedy już się tego nauczymy) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam wrażenie, że z wiekiem wyglądam lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jako 35-latka dużo już wiem o sobie, staram się dobrze wykorzystać tę wiedzę :)
    Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem podobnego zdania, bo gdy patrzę na zdjęcia z okresu 13-16 lat, to stwierdziłam że aktualnie wyglądam dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor sweterka <3 Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna baskinka:)
    pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowych i wesołych świąt :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetną masz tą różową baskinkę :-) Fajnie pasuje do skórzanej kurtki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger