18:43

Podsumowanie stylizacji


Hej!
Jak minął Wam Sylwester? Mam nadzieję, że świetnie i w szampańskim nastroju powitaliście rok 2016 :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić 12 moich ulubionych stylizacji, które pojawiły się w ciągu ostatniego roku na blogu. Może macie wśród nich swojego faworyta? Napiszcie o tym koniecznie.

styczeń 

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec 

Lipiec 

Sierpień  

Wrzesień

Październik  

Listopad 

Grudzień 

I jak, który miesiąc uważacie za najlepszy? 
Pozdrawiam i życzę fantastycznego roku 2016!

19 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kwiecień i sierpień;)
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiecień i lipiec bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do gustu najbardziej przypadła mi listopadowa propozycja :))

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sierpień, listopad, grudzień - moje faworyty :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Styczeń, lipiec, sierpień to moi faworyci- fantastycznie wyglądasz kochana! :)
    u nas sylwester też mega udany :)

    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. Luty, Wrzesień, Październik lecz wszystki są bardzo fajne :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lipiec, sierpień, wrzesień, październik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie zdjęcia są super ; ) ale najlepsze sierpień ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stylizacje.

    pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra podsumowanie :) u mnie też pojawi się w przyszłym tygodniu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie :) Najbardziej podoba mi się to, że jesteś ciągle uśmiechnięta na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pażdziernik i listopad spodobały mi się najbardziej :)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne podsumowanie roku w stylizacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Styczeń i październik super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lipiec bardzo mi się podoba i te jesienne outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię te stylówki, w których dominuje czerń i szarość, więc łatwo jest wyłapać ulubione miesiące :) Całoroczne zestawienie to fajny przekrój przez swoją szafę. Ludzie kiepsko dobierają ubrania, może da im to jakieś wskazówki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie styczeń, a zaraz za nim lipiec :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger