14:54

Kosmetyczne zamówienie


Hej! 
W ramach przerwy od stylizacji, przychodzę do Was z moimi kosmetycznymi nowościami :) Jakiś czas temu, późno w nocy buszowałam po polecanym przez Claudię sklepie cocolita.pl i oczywiście nie obyło się bez małych zakupów. Postawiłam w zasadzie na rzeczy dwóch marek - Babuszki Agafii i Makeup Revolution.


1. Balsam do włosów receptury Babuszki Agafii
2. Aktywator wzrostu


3. Pędzel do pudru i korektora Beauty Crew
4 i 5. Cienie do powiek Makeup Revolution


6. Szminki w kolorach: Sweetheart, Magnificient, Luscious i Ruby



A jak oceniam same zakupy? Bardzo pozytywnie :) Mimo że wybrałam najdłuższą opcję dostawy, to paczka dotarła do mnie po dwóch dniach. Wszystko było dobrze zapakowane. Wielkim plusem jest dla mnie to, że osoby obsługujące zamówienia na bieżąco informowały mnie, że dostały przelew, że nadają paczkę itd. Dodam może na koniec, że kosmetyki nie są żadnym prezentem od sklepu. Zapłaciłam za nie sama.

Co myślicie o moich kosmetykach? Mieliście któryś z nich? 

Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Ja z revolution mam paletkę (rozjaśniacz, bronzer i róż) i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka odżywek do włosów Babuszki i były całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Makeup Revolution to firma, którą cenię. Produkty są tanie a super jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. MUR ma bardzo fajne kosmetyki. Mam w planie zamówić paletkę bronzerów z tej firmy. Róże w super kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na jakieś pędzle Beauty Crew ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiły mnie te szminki!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem jak sprawdzi się ten balsam do włosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych szminek:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminki ciekawe, dla mnie idealny ten jasny róż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty Babuszki Agafi sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolory pomadek! Bardzo lubię kosmetyki Receptury Babuszki Agafii i też mam taki balsam do włosów :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger