21:40

All I want is something new


 Hej!
W ostatnich dniach znowu zaczyna mi doskwierać rutyna. Zajęcia, praca, zajęcia, praca. A poza tym ciągle te same znajome cztery ściany. Marzą mi się podróże, niedalekie, ale w nowe miejsca. Krótki spacer po starówce, czy parku, kawa, obiad, zakup pocztówek i spora dawka rozmowy w trakcie podróży powrotnej. Taki wypad w nowe strony i poznawanie obcych zakątków działa na mnie odprężająco i sprawia, że po prostu poprawia mi się humor.

Próbuję eksperymentów jeśli chodzi o mój wygląd. Nieco inne ubrania, kolory, zestawienia. Póki co odnajduję się w tym całkiem dobrze, bez poczucia przebrania.






sweter - New Yorker 
spódnica - Bershka 
kurtka - @ 
torebka - KIK

12 komentarzy:

  1. I fantastycznie wyglądasz, bez efektu przebrania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wybrałaś ciemną szminkę!
    Bardzo ładnie komponuje się z kolorem spódnicy!

    Może ta rutyna i monotonia to efekt wiosennego przesilenia, co ;)?

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka rewelacyjna, choć nie wiem czy sama bym się odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam ochotę się gdzieś wyrwać :-D ale super Ci w takiej szmince ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie wyglądasz :) ślicznie Ci z tym kolorem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw, śliczne usta:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie usta odważne, piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam podobny naszyjnik w primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ustq!! co to za pomadka ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw! I rewelacyjny kolor na ustach! Co to? :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger