12:37

Dzień kobiet


Hej!
Z okazji Dnia Kobiet chciałabym życzyć Wam masy pogody ducha, cierpliwości do naszych Kochanych Panów, wytrwałości w dążeniu do marzeń, pewności siebie, której tak często nam brakuje, ale też akceptowania swoich wad :) Poza tym życzę Nam, żebyśmy były obsypywane kwiatami, diamentami i słodyczami na co dzień, a nie od święta. Żeby czekolada nie tyczyła, i żeby każda z nas znalazła swojego księcia :) 

Pięknego dnia Kochane! Nie zmarnujcie go na smutki, tylko zróbcie coś dla siebie. Idźcie do fryzjera, kosmetyczki, czy do kina. Pozwólcie sobie na ulubione lody, czy kawę z bitą śmietaną. Załóżcie sukienkę i wysokie buty, aby każdy mężczyzna oglądał się za Wami na ulicy. 


11 komentarzy:

  1. dziękuję za życzenia i wzajemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie :) Ja jakoś szczególnie nie świętuje tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego Kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ten dzień był naprawdę wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje i wzajemnie : ) - (to nic , że już 10 marzec : * )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)
    Ja swój dzień niestety spędziłam prawie cały na uczelni :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądre slowa- czasem przydadzą się nam takie egoistyczne chwile tylko i wyłącznie dla nas samych :)
    uwielbiam tulipanki- moje ulubione kwiaty :)

    pięknie wyglądasz kochana :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    kiedy nowy pościak ? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger