21:59

Luty na zdjęciach


Hej!
Jak się pewnie domyślacie, dzisiaj serwuję Wam instagramowy miks z lutego :) Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, to zapraszam do obserwowania o TUTAJ :) Od 1 marca zaczęłam wiosenne wyzwanie skupiające się na kosmetykach, o którym oczywiście napiszę, jak tylko się skończy.

Przejdźmy do rzeczy :)


W lutym próbowałam fotografować podłogowe stylizacje, ale zwykle wychodziło tak, że jak już byłam ubrana, to przypominałam sobie o zdjęciu. Mam nadzieję, że teraz uda mi się zrobić więcej tego typu zdjęć, bo chyba przypadły Wam do gustu :)


Oczywiście Instagram nie istniałby bez różnego typu selfie :) Sama nie często się na nie decyduję, ale czasem mi się zdarzy ;) Przy okazji mogę Wam pokazać nowe kolory szminek, czy fragmenty ubrań.


W ładne, słoneczne dni zdarzało mi się też robić zdjęcia otoczenia. Ostatnio Marcin podpowiedział mi, że powinnam się na nie częściej decydować, bo miło ogląda się ładne miejsca.


Udało mi się znaleźć słodkie, pastelowe pudełko i od tak dawna wymarzone osłonki na doniczki. Poza tym nabyłam nowe ramki na zdjęcia, a na koniec miesiąca skusiłam się na wyprzedaż w BijouBrigitte. Naszyjniki kosztowały 10zł, okulary z kolei są z Sinsaya.


Kilka nowości z second handu :) Ostatnio przybyło mi sporo sukienek, z czego niesamowicie się cieszę.


Z lewej strony widzicie nowego członka naszej rodzinki :) To już ósme "dziecko". Nie zabrakło też w lutym wyjść na kawę :)


A na koniec kosmetyki :) W Biedronce znowu pojawiły się organizery na kosmetyki i oczywiście od razu pobiegłam po jeden. Na kolejnym zdjęciu widać mój codzienny zestaw do makijażu. Na dole zaś są moje ostatnie zamówienia: jedno kosmetyczne, a drugie torebkowe :)

Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny mix :) zdecydowanie powinnaś robić więcej podłogowych stylizacji, ja na przykład bardzo lubię takowe oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypiłabym taką kawę z House Cafe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis! Aż mi się kawy zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę niezłą kolekcję pomadek z MUR:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna kawka, a podłogowe stylizacje są świetne - podoba mi się ten pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię zdjęcia różnych miejsc :) a jak jeszcze świeci słońce to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :) i dużo cudowności na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna jest ta ksozula w pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger