20:17

Dresowa maksi


Hej!
Dzisiejszy piątek po raz pierwszy od dawna miałam w zasadzie wolny, więc postanowiłam wykorzystać go z Puszkiem i zrobić kilka zdjęć. Przed nami spore wyzwanie. Szykuję coś fajnego na bloga, a mianowicie wykorzystanie 13 ubrań (i kilku dodatków) w 13 różnych stylizacjach. Chcę dzięki tej serii pokazać, że można skompletować takie rzeczy, które będą się świetnie prezentować w wielu zestawieniach. Liczę, że spodoba Wam się mój pomysł :) 13 rzeczy już czeka na kolejne sesje i publikacje na stronie :)



Długo marzyła mi się dresowa maksi spódnica, ale nigdy się nie złożyło, żebym znalazła taką odpowiednią dla siebie. Aż w końcu, podczas zakupów z koleżankami, wpadła w moje ręce całkowicie przypadkowo. Pomyślałam, że zestawię ją z koszulą, bo w sumie koszule ze wszystkim wyglądają dobrze, no i niezastąpioną skórzaną kurteczką.



koszula - Cropp
spódnica - New Yorker
kurtka - @
torebka - Sinsay
okulary - Sinsay
 

I jak, co myślicie? 
Czekam na Wasze opinie :) 
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, sportowo ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta maksi,
    ciekawie ją zestawiłaś
    pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zestaw w moim stylu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na zestawy, bo jestem ogromnie ciekawa :)
    Spódnica fajna, ja jakoś nie umiem nosić spódnic maxi

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, taki zestaw na luzie . Z koszulą spódnica dobrze się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście uwielbiam długie spódnice w eleganckim wydaniu, jednak Twoja propozycja również jest niczego sobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo czekam z niecierpliwością na te 13 stylizacji ^^
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zakochałam w Twoich okularach.
    Ogólnie okulary przeciwsłoneczne to mój nałóg.

    OdpowiedzUsuń
  9. o to bardzo fajny pomysł z tą '13' będę śledzić ❤️

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger