14:38

13 rzeczy dzień drugi


Hej!
Dzisiaj dzień drugi mojej szczęśliwej trzynastki :) Tym razem w roli głównej zobaczycie prostą koszulę w moim ukochanym kolorze, zwykłe dżinsy i szarą kurteczkę z pepco. A w roli dodatków widzicie nowości, czyli dużą czarną torbę (wczorajszy nabytek) i buciki we wzorki z second handu. Jeśli chodzi o torbę, to był to naprawdę świetny zakup, bo jest pojemna, mieści format A4 i jak na tego typu rzecz, kosztowała stosunkowo niewiele.






Jak mija Wasza majówka? Moja bardzo spokojnie i w towarzystwie najbliższych. W tym roku nigdzie z Marcinem nie wyjeżdżaliśmy, ale mimo wszystko nie żałuję :) Na jutro planujemy wycieczkę rowerową po Olsztynie, wyjście na kawę i zdjęcia. Majówka spędzona w mieście też może być udana :)
 

torbka - sinsay 
koszula - Bershka
spodnie - Bershka
kurtka - Pepco
buty - second hand
apaszka - Auchan 

Pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. ta koszula ma piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. BUTY SA ŚWIETNE. BARDZO PRZYPADŁY MI DO GUSTU

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, jeśli Cię jakoś obrażę tym pytaniem, ale... co Ci się stało w pyszczek?

    Zawsze miałaś taką gładką buzię...

    Ja mam na twarzy takie plamy dwa dni po kwasach, jak mi się strupy porobią.

    Martwię się, że na coś zachorowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes tak cudownie usmiechnieta na tych zdjęciach, że aż milej się patrzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wczorajszy zestaw bardziej mi przypadł do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. butiki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię takie koszule :-) Świetna kurteczka i buty :-) Całość mi się podoba!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger