17:55

13 rzeczy dzień trzeci


Hej! 
Dobra passa trwa i póki co bez problemu udaje mi się codziennie robić zdjęcia strojów. Mogę nawet powiedzieć, że przebiegają one lepiej niż zazwyczaj, bo bez nerwów. Po prostu korzystam z okazji, że gdzieś wychodzimy, wkładam aparat do torebki i potem działamy :) 

Dzisiaj kolejny raz możecie zobaczyć proste, zwykłe dżinsy. Nasze plany na dzisiejszy dzień koncentrowały się na spacerze, więc ubierając się, postawiłam na wygodę. Można powiedzieć, że główną rolę odgrywa bluzka w panterkę, której rok temu bym nie założyła. Po prostu byłam do niej uprzedzona. Teraz na szczęście widzę, że to wzór jak każdy inny i w odpowiednim towarzystwie może prezentować się całkiem fajnie :) 







kurtka - @
spodnie - bershka
bluzka - second hand 
torebka - targ 

I co myślicie? Jestem niesamowicie zadowolona, że sporo osób ciepło przyjęło serię 13 wpisów :) 
Pozdrawiam Was Kochani!

11 komentarzy:

  1. fajny zestaw na luzie
    też bym tak chciała przy każdym wyjściu mieć aparat, gorzej kto zrobi fotki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny look na spacer - prosty i przystępny, taki jak lubię! :))
    Podoba mi się Twoje podejście do "panterki", chyba sama z niego skorzystam, bowiem nie ukrywam, iż również mam awersje do tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka jest super! Dokładnie tak jak mówisz, odpowiednio dobrana może wyglądać rewelacyjnie:) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że tak! W dobrym towarzystwie ubraniowym panterka wygląda bardzo dobrze! Jesteś tego żywym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie czerwone pazurki tu pasują;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też zazwyczaj tak tworzę zdjęcia, nie ubieram się specjalnie na bloga :) prezentuje to jak danego dnia jestem ubrana ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna i udana stylizacja na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tej torebce *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny codzienny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger