20:26

13 rzeczy dzień czwarty


Hej!
Do pokazania wszystkich 13 rzeczy brakuje mi już niewiele i wkrótce pojawią się one znowu, tylko że tym razem w innym zestawieniu :) Na facebooku (KLIK) na bieżąco staram się przygotowywać różne sklejki, żebyście mogli obserwować co i jak :)

Wczoraj bardzo zaskoczył mnie Marcin, sam wyszedł z inicjatywą, że dzisiaj też zrobimy zdjęcia. Ba, przypomniał mi nawet, żebym wzięła aparat, kiedy wybieraliśmy się na miasto po nowe książki. Uwierzcie, że było to dla mnie nie lada zaskoczenie, bo mój Luby raczej nie lubi biegać z aparatem. Liczę, że w wakacje uda nam się zrobić razem kilka sesji, dzięki którym wyćwiczy się w tej sztuce i będziemy mogli wykonać takie zdjęcia, jakie od dawna mi się marzą :)





koszula - Diverse
spodnie - Sinsay
apaszka - House 
buty - Pepco 

Koniecznie muszę się rozejrzeć za jakimiś kolorowymi torebkami, bo wyraźnie odczuwam ich brak. Uzbierałam kilka fajnych czarnych, ale coś nie jestem przekonana, aby nosić je w upalne miesiące, bo już teraz czuję, jak się nagrzewają. Może polecicie mi, gdzie znajdę fajne modele? 

Pozdrawiam Kochani!

3 komentarze:

  1. żeby mój chłopak był taki chętny do robienia zdjęć ^^
    bardzo ładniw wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja - podobają mi się Twoje okulary i apaszka :) Biegnę do House

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio, ja jeszcze swojego faceta nie zaraziłam tym bakcylem do robienia zdjęć..ehh;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger