18:51

13 rzeczy dzień ósmy


Hej!
Dziękuję Wam za odzew pod ostatnim wpisem. Podsunęliście mi kilka pomysłów odnośnie podróży :) 
Ten tydzień zapowiada się całkiem luźno. Poza kolokwium z angielskiego i pracy pisemnej nie mam nic większego w planach, dlatego planuję wziąć się za siebie. Peelingi, olejowanie włosów, czytanie książek, czy nawet... gotowanie. Uwielbiam piec Marcinowi pizzę, czy przyrządzać spaghetti. Chcę też nadrobić serialowe zaległości. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem wprost uzależniona od seriali. Co i rusz wynajdujemy sobie z Marcinem nowe, żeby nie zanudzić się w trakcie oczekiwania na nowy odcinek. Większość moich znajomych nie rozumie, kiedy mówię, że do drugiej w nocy siedzimy przed ekranem, bo ciężko nam poczekać do następnego dnia, żeby wiedzieć, co dalej się wydarzy :)





koszula - Diverse
spódniczka - New Yorker
torebka - Sinsay
bransoletka - emotion-bizuteria
buty - second hand 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się to zestawienie :) 
Pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Jaka śliczna spódniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te butki :) Ja jak najbardziej rozumiem, też siedzimy do nocy czasem haha :D Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. codzienny, przyjemny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle szukam jakiegoś ciekawego serialu, ale nic nie mogę znaleźć!
    Super koszula :)
    Zapraszam!
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne!:)
    Seriali akurat nie trawimy, ale filmy często oglądamy do późna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚLICZNIE CI W TAKIM WYDANIU

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz:) Ja kiedyś byłam serialomaniaczką. Teraz oglądam bo oglądam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki bardzo ładne :) Mają w sobie to coś, świetnie uzupełniają stylizację

    OdpowiedzUsuń
  9. Sam jestem maniakiem serialowym :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Spódniczka z koszulą pięknie razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie to wcale nie dziwi, bo w czasach gdy namiętnie oglądałam seriale też nie mogłam oderwać się od fabuły ;P

    Także - rozumiem!

    Bardzo fajnie wyglądasz, świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci tego wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo naturalne zdjęcia! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie i śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty świetne :) myślałam ze może w jakiejś sieciówce je kupiłaś a tu kicha :) Ja mam podobnie nawet ja oglądam jakiś serial to zaczynam jego serie dopiero jak jest już cała bo nie lubie czekać ileś tam czasu na kolejny odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna a zarazem prosta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super koszula i espadryle :-) Z tymi serialami to doskonale Cię rozumiem, bo też z mężem lubimy oglądać szczególnie w okresie wakacyjnym :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger