21:39

13 rzeczy dzień siódmy


Hej!
Niestety sobota jak zawsze minęła mi na wariackich papierach, dlatego zrobiłam sobie wczoraj krótką przerwę. Myślę, że wyszła mi ona na dobre, bo wymyśliłam kilka innych wpisów, już odbiegających od stylizacji.
Zawsze chciałam mieć na blogu odrębną zakładkę poświęconą podróżowaniu. Nie wiem, czy wiecie, ale uwielbiam poznawać nowe miejsca, nawet jeśli, nie mają do zaoferowania więcej niż jeden zabytek, czy przepiękny widok. Niestety ta moja mała pasja należy do tych czasochłonnych i całkiem kosztownych i dlatego cieszę się na każdy drobny wypad. Na te wakacje zaplanowaliśmy z Marcinem sporo wycieczek, tych bliższych i dalszych. Po raz pierwszy realnie myślimy o zagranicznych wojażach, których do tej pory raczej unikaliśmy. 
A może Wy polecicie mi ciekawe miejsca? Może w Waszych miejscowościach jest coś, co warto zobaczyć? :)







sukienka - cropp
kurtka - Pepco 
buty - czasnabuty 
biżuteria - emotikon-bizuteria

Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Ooo, podróżowanie to coś co uwielbiam:) w Polsce jest dużo ciekawych miejsc - Kraków, Wrocław, Gdańsk, Mazury:) O zagranicy nawet nie wspomnę, bo tam to już w ogóle:) Polecam Berlin i Pragę, blisko granicy a naprawdę miasta warte odwiedzena!!!:)
    PS Świetne oksy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Z uśmiechem ci do twarzy :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróże - uwielbiam! Sama cieszę się z tych mniejszych, bo fakt - są czasochłonne i nieraz kosztowne!

    Ja z chłopakiem jesteśmy zachwyceni Szklarską Porębą i z pewnością wrócimy tam nie jeden raz! ;) Uwielbiamy góry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze i wszędzie polecam Zakopane haha nie ma lepszego miejsca na ziemii :) zza granicznych to Czechy, Chorwacja, Bułgaria, Francja < 3 w sumie mam tak jka Ty mogłabym jechać doslownie wszędzie i byłabym zaodowlona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny krój ma ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ze swojej strony zapraszam na Roztocze.:) Jestem przyzwyczajona do tych widoków, ale jest tu naprawdę pięknie. :) Szczególnie polecam Zamość, Krasnobród czy np wizytę w wiosce Susiec, w okolicy jest mnóstwo pięknych miejsc :)

    a stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Zapraszam na Kaszuby-piękne jeziora i lasy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja jak najbardziej dla mnie choć może zamiast trampek założyłabym baleriny ale kolorystycznie fajnie wszystko współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger