22:34

13 rzeczy po raz szósty


Hej!
Bardzo mnie cieszy Wasz odzew pod ostatnim wpisem :)
Dzisiaj uległam pokusie i wstąpiłam do kilku sklepów w poszukiwaniu jakieś fajnej torebki w wiosennym kolorze. Typy idealne jak dla mnie znalazłam w Deichamannie, ale poczekam na wyprzedaże, bo jak to mówią "co nagle, to po diable" :) Oczywiście nie obyło się bez wizyty w Rossmannie. Najbardziej obawiałam się właśnie tej trzeciej części promocji, bo wprost uwielbiam różne szmineczki, ale całe zakupy obyły się w spokoju i ostatecznie wyszłam z 4 nowymi kolorami. Myślę, że mogę być z siebie dumna, bo nawet nie zerknęłam na pozostałe działy i twardo trzymam się postanowienia, że najpierw zużyję to, co mam, a potem wybiorę się na shopping ;)

Dzisiaj prezentuję się Wam w nieco bardziej eleganckim zestawieniu. Spódnica to mój najlepszy kwietniowy łup. W sumie gdyby nie moja koleżanka Justyna (:*) nie zwróciłabym na nią uwagi. Ba, boję się troszkę takich fasonów, bo zdaję sobie sprawę ze swoich wad jeśli chodzi o figurę. Na Justynie jednak spódniczka prezentowała się tak fajnie, że jej pozazdrościłam i musiałam kupić sobie swoją :) Na całe szczęście pasuje mi do wielu rzeczy, więc można powiedzieć, że to strzał w dziesiątkę.






bluzka - New Yorker
spódniczka - House
torebka - Fabiola
buty - no name 

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego weekendu :)

16 komentarzy:

  1. Spódnica bardzo fajna i również na Tobie fajnie leży. Ja jednak bym nie zalozyla na swoją figure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniutka ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka świetnie się prezentuje - zastanawia mnie tylko gdzie ty masz wady w figurze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. laska jakich wad ?! ;D wyglądasz zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jest ta spódnica!
    Masz szczuplutkie nogi i wąskie biodra, możesz takie nosić bez obaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest fantastyczna i ten jej kolor, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dzis idę poszaleć w rossmannie ;d spódnica jest perfekcyjna, stworzona dla Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta spódnica, ostatnio podobna kusiła mnie w tesco, ale nie była przeceniona i uznałam, że jest za droga:). A z ciekawości ile kosztowała Twoja?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten odcień zieleni na twojej spódnicy, jest świetna. Muszę sobie sprawić coś w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica piękny ma kolor i fason, ale jak dla mnie jest za długa ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka prezentuje się genialnie ! Ja mam zawsze takie szczęście, że zawsze jak kupię torebki jest na nie promocja dlatego również staram się czekać.
    Pozdrawiam u obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobną spódniczkę widziałam w F&F. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobną spódniczkę widziałam w F&F. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie mój faworyt!

    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger