17:17

Podsumowanie 13 rzeczy


Hej! 
Niestety nie wszystko układa się po naszej myśli i czasem musimy z czegoś zrezygnować. Bardzo chciałam, ale nie udało mi się zrobić zdjęć wszystkim 13 stylizacjom głównie ze względu na brak fotografa. Nie chcę tłumaczyć, co się stało, bo w sumie nie ma czego. Po prostu muszę się pogodzić z tym, że na blogu zaczną dominować niestylizacyjne wpisy. Spodziewajcie się moich kilku opinii/recenzji, ale też przegadanych wpisów, bo chyba właśnie brakuje mi tego, żeby po prostu sobie pogadać. 

Skupię się teraz na temacie: do mojego cyklu wpisów wybrałam dwie kurtki, dwie pary spodni, sukienkę, marynarkę, dwie spódniczki, 2 koszule, 3 bluzki i trochę dodatków. Oczywiście dzięki tym bazom możemy stworzyć zdecydowanie więcej zestawień niż zaplanowałam, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Ostatecznie pokazałam Wam dziewięć, ale oczywiście spróbuję (przy najbliższej możliwej okazji) wstawić te pozostałe 4, żeby udowodnić, że naprawdę NIE POTRZEBA WIELU UBRAŃ, ABY FAJNIE SIĘ UBRAĆ :) 
 



















Którą stylizację uważacie za najlepszą? Może któraś nie przypadła Wam do gustu? Koniecznie zostawcie swoje opinie dotyczące tej serii :) Jestem ich bardzo ciekawa. 

Na koniec zaproszę Was też na mojego Snapchata, którego obecnie testuję. Póki co wrażenia są marne, ale kto wie, może to się zmieni. Szukajcie mnie po nicku #rozowaszminka :) 

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu :)

11 komentarzy:

  1. w każdej ze stylizacji masz coś co mi się podoba :D najbardziej podoba mi się chyba 6, a najmniej 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nr 5 mi się podoba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie 6 jest... na 6! Bardzo mi się podoba spódnica, jest totalnie w moim stylu. A brak fotografa to rzeczywiście trochę problem, ale można sobie poradzić;) Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie stylizacje jak dla mnie 6+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem najlepiej wypada stylizacja z różowa czy tez morelowa marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 część podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 cześć podoba mi się najbardziej :)
    Zapraszam do siebie :3
    http://majuskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 stylizacja najbardziej mi sę podoba <3/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo mistrzowskich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger