22:58

Zielona sukienka


Hej!

Nie wiem jak Wam, ale mnie sobota minęła w cudownym nastroju. Po raz pierwszy od dawna miałam dzień dla siebie. Nigdzie nie musiałam gonić, nie patrzyłam nerwowo na zegarek i nie odliczałam kolejnych minut. Teraz takich dni będzie oczywiście więcej ze względu na to, że kończy się rok szkolny, więc automatycznie żegnam się z pracą na trzy miesiące, ale jednak ten pierwszy zawsze ma jakiś swój wyjątkowy urok. Do pełni szczęścia zabrakło mi tylko gofrów i towarzystwa Marcina.

Wróciło do nas wczoraj słoneczko, więc i ja wracam na bloga w sukience. Ostatnio zauważyłam, że w takich prostych, ale w fajnym, mocnym kolorze czuję się najlepiej. Ta z dzisiejszego wpisu pochodzi z Sinsaya i chociaż pół roku temu obiecałam sobie, że już nigdy więcej nic tam nie kupię, to co jakiś czas tam zaglądam i... wynajduję nowe rzeczy dla siebie.







sukienka - Sinsay
buty - no name 
torebka - @
naszyjnik - Sinsay 
okulary - Pepco 

Dobrej nocy Kochani! 
Pozdrawiam serdecznie :*

16 komentarzy:

  1. Świetny kolor ma ta sukienka! ❤ paznokcie cudowne i nietuzinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie wyglądasz w tym odcieniu zieleni!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie Ci w tym kolorze, pięknie się w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wiosennie! Pięknie Ci w takiej mocnej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ci w tym kolorze i mega szczupło ;) piękne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie dzisiaj mam taki dzień dla siebie, jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka zieleń bardzo Ci pasuje :) I śliczny naszyjnik! A Sinsay wbrew pozorom nie jest taki zły, mam kilka rzeczy stamtąd i nadal nieźle się trzymają ;) Jak na tanią sieciówkę - całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz - i kolor i fason idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, wiosenna stylizacja :) Bardzo kobieco prezentują się takie wyraziste kolory ;) Najbardziej jednak podobają mi się paznokcie - śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So true what you said about connecting with fashion.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna ta sukienka, świetnie w niej wyglądasz i bardzo dobrze dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pasuje Ci ten kolor, przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor sukienki!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna stylizacja oraz manicure.
    Sukienka jest śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger