16:52

Beżowe spodnie i koszula w kratę


Hej!
Przed nami kolejny długi weekend i chcę go wykorzystać lepiej niż majówkę. Rower, plaża, spacery. Planuję też wybrać się do fryzjera i wreszcie doprowadzić włosy do porządku. Chcę zrobić tyle, ile tylko się da! Muszę w końcu zerwać ze stagnacją i ruszyć do przodu. Na szczęście nie brakuje mi ostatnio motywacji. Liczę, że naładuję porządnie bateryjki i zbiorę siły na ostatni etap studiów - sesję.

Oby tylko dopisała pogoda!  





koszula - second hand
spodnie - no name 
torebka - no name
buty - no name 

Wychodzi na to, że dzisiaj jestem taka bezmarkowa, bo większość rzeczy kupiłam w małych sklepikach w Płocku ;)

Pozdrawiam Kochani!

21 komentarzy:

  1. Koszula jest świetna!
    Podoba mi się zestaw w takiej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kawowe kolory zestawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W koncu koszula w jakiś innych kolorach, niż czerwono-biala, szczerze powiedziawszy przeżarły mi się już one :/

    super wyglądasz! i te portki noszone w taki nonszalancki sposob <3

    Czekamy na efekty fryzjerskie :D

    udanego dlugiego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor koszuli pasuje do Ciebie idealnie!
    Piękny jest<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie beżowe, stonowane zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są cudowne, uwielbiam taki fason. Bez marek da się obejść i jak widać wyglądać świetnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszule takie ostatnio uwielbiam na co dzień ;-)
    Mi sesja zaczyna się za miesiąc a już dziś pisze pierwszy egzamin, po długim weekendzie czekają mnie aż 3 kolokwia więc niee zapowiada się zbyt ciekawie :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest stworzona dla Ciebie! Wyglądasz w niej naprawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne masz te spodnie, idealny krój i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszulę w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koszula :)

    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula i fajna stylizacja;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna koszula i idealnie pasuje Ci do reszty stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I absolutely love this post and it's just what I needed to read <3 I love the idea of using others as inspiration and motivation.

    OdpowiedzUsuń
  15. przepięknie wyglądasz w brązie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elegancko i na luzie jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zestaw ;) Bardzo ładnie Ci w tej koszuli
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podoba mi się to połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odcienie brązu idealnie do Ciebie pasują. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger