14:02

Czarna spódnica w wersji eleganckiej


 Hej!
Dziś mam dla Was drugie zestawienie z czarną spódnicą, tym razem zdecydowanie bardziej eleganckie.
Mnie trend na odkryte ramiona tudzież wycięcia zbytnio nie chwycił za serce. Mam tylko jedną sukienkę w tym stylu i jeśli tylko pogoda dopisze, to od razu Wam się nią pochwalę. Bluzka z tego wpisu i z tego należy do mojej siostry :) Myślę, że to wielki plus dzielić szafę z siostrą, bo zawsze można znaleźć po tej drugiej stronie świetne perełki, których choć same byśmy nie kupiły, to jednak czasem mamy chęć je założyć :)


Liczę, że początek roku szkolnego nie wpłynie negatywnie na systematyczność na moim blogu. Mój fotograf (Mateusz) wraca do szkolnej ławki i zdaję sobie sprawę z tego, że może po prostu mieć mniej czasu, ale za to więcej obowiązków. Poza tym (mam nadzieję) niedługo wrócę do moich podopiecznych i sama też będę musiała inaczej gospodarować czas. Wszystko jednak okaże się w praniu :)








bluzka New Yorker
spódnica - New Yorker
buty - CCC
torebka - Sinsay 

Pozdrawiam serdecznie Kochani! 

21 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka, mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczkę bym przygarnęła :) i kolor ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://nalkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i elegancki zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzeczka sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta bluzeczka
    bardzo fajnie w niej wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że możesz dzielić szafę z siostrą. Ja długie lata dzieliłam z mamą, choć ona nie była zbyt chętna do pożyczania:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pożycznie jest fajne, ja tam robię z Mamą :) Masz figurę idealną do ołówkowych spódnic!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta spódnica niesamowicie podkreśla Twoją figurę :) bluzka też świetna, sexi a z drugiej strony elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow wyglądasz rewelacyjnie ;) Uwielbiam takie zestawy ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. powinnaś częściej zakładać takie dopasowane zestawy, bo idealnie podkreślają Twoją zgrabną figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  14. super ten outfit podkreśla Twoją figurę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka elegancka, trochę biurowa stylizacja! Ostatnio takie uwielbiam a to wszystko przez Zuzę z ,,Przyjaciółek" :D

    OdpowiedzUsuń
  16. spódnica nadaje kobiecości i stylu, natomiast bluzka dodaje 'pazura' całości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wg mnie bardzo fajne kolory użyłaś, bluzka dobrze współgra z tą spódnicą - naprawdę podoba mi się, i bardzo dobra miejscówka do tego looku, dobrze całość się komponuje (przydałby się inny obiektyw, żeby tylu detali nie było widać w otoczeniu - no dobra, mam takie swoje zwichrowanie na tym punkcie).

    Nie pasuje jeden detal - kolor ust.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger