13:24

USA


Hej!
Tydzień zaczął się pięknie, dlatego już się zastanawiam, co ciekawego mogę porobić. Póki co razem z Puszkiem zaliczyłyśmy spontaniczne zakupy w second handzie :) Znowu udało mi się upolować kilka ładnych ciuszków.
Weekend w Warszawie minął mi bardzo miło i niestety... zbyt szybko. Obejrzałam muzea, pokaz fontann, starówkę oraz Ogród Saski i prawie dostałam zawału w Horror House. Spędziłam czas w naprawdę fantastycznym towarzystwie. Dziewczyny super się nami zajęły :) Mam nadzieję, że za rok znowu wybierzemy się na weekend do stolicy i odkryjemy jej kolejne zakamarki.







Dzisiaj prezentuje Wam zestaw zupełnie inny niż zwykle. Rzadko stawiam na tego typu połączenia, ale w dni, kiedy nic nie muszę szczególnego robić, czy kiedy wybieram się na luźne spotkania, to stawiam zwykle na szorty i fajny t-shirt.

A jak Wam minął weekend? Robiliście coś fajnego? :) 
Pozdrawiam serdecznie serduszka!

14 komentarzy:

  1. Też lubię często założyć zwykła bluzkę i spodenki, najwygodniej :D Mój weekend minął spokojnie, z rodziną i znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bluzeczka :) Mnie też marzy się weekend w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może jakaś fotorelacja z Wawy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie ta stylizacja :) Jest idealna na zwiedzanie :) Super, że pobyt w Warszawie się udał :) Ja mam dość blisko do stolicy, a nadal nie zwiedziłam wszystkich miejsc wartych zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, podoba mi się ta koszulka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam ostatnio przyjemność być w Warszawie - na wieczorze panieńskim przyjaciółki :)
    Wspaniałe miasto - tchnące w człowieka pozytywną energią i wigorem.
    Och, gdyby Łódź mogła być taka energetyczna... ;)

    Fajnie wyglądasz - te okulary super grają z koszulką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie rzadko takie połączenie pokazujesz, ale latem najlepiej się takie sprawdza :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami lubię też tzw. zwyklaki, są wygodne.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw bardzo mi się podoba ! :)
    kosfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluzeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, pozytywne zdjęcia. W wersji weekendowej bardzo fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strój idealny na co dzień! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger