18:22

Bluzka w czaszki


Hej Kochani!
Miałam dzisiaj wstawić kolejną fotorelację z wakacji albo moją włosową pielęgnację, ale udało nam się poprawić zdjęcia, które robiliśmy jakiś czas temu :)
Koniecznie muszę Wam podziękować za miłe słowa pod ostatnim wpisem. Cieszę się, że sukienka przypadła Wam do gustu. Szczerze mówiąc długo myślałam, że mój blog pustoszeje, bo statystki ewidentnie pokazują, że zagląda tu coraz mniej ludzi. Cieszę się, że czasem chociaż setka do mnie zajrzy i, że chociaż 5% zostawi po sobie jakiś ślad. Dzięki temu dostaję jakiś znak, że mam do kogo pisać :)
Być może sama jestem sobie winna, bo ograniczyłam listę blogów, na które zaglądam. Kiedyś starałam się być wszędzie, a teraz bywam u tych, których lubię, podziwiam itd :) Nie zawsze jestem w stanie na bieżąco zostawić po sobie te kilka słów, ale kibicuję moim ulubionym bloggerkom w tym, co robią :)
Oddaję się w wolnym czasie moim małym pasjom. Więcej czytam. Zabieram się teraz za 5 książkę i nie mogę się doczekać kolejnych. Nadal zbieram pocztówki i rozmawiam z ludźmi z obcych krajów. Wróciłam też do ćwiczeń, ale bez większej presji.
 






Pochwalę Wam się, że cały strój wyniósł 105zł :) To chyba całkiem niedużo, nie? :) Bluzka to mój ostatni łup. W ciągu ostatnich 7 dni byłam dwa razy w ciuchlandi i udało mi się złapać kilka perełek. Może powinnam zrobić z nimi haul? :) Jak myślicie?

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Ładnie Ci w blond! Super zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spadek statystyk często nie jest zależny od tego, co i jak pokazujesz na blogu - sporo dziewczyn przeniosło blogi na inne serwery, gdzie nie mają blogrolla.
    Nie widzą nowych postów i też nie zaglądają do dawnych znajomych :)
    No i ogólnie - dziś model blogowania jest trochę inny.
    Wrzuca się coś do siebie, a do innych nie zagląda ;)

    Nie przejmuj się!
    Rób swoje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluzka a w tej spódnicy wyglądasz genialnie :)

    Mam podobne przemyślenia co do swojego bloga jak Ty. Też mam wrażenie, że coraz mniej osób o mnie pamięta a ja po prostu nie jestem w stanie zaglądać na wszystkie blogi, zostawiać komentarze, aby doczekać się jakiegoś odzewu... Dlatego tym bardziej cieszą mnie osoby, które jednak do mnie zaglądają i wiem, że Ty też zaglądasz, dziękuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  4. Motyw czaszek niekoniecznie do mnie przemawia, jednak spódnica- rewelacja ;)

    Kochana nie przejmuj się, teraz jest pełno blogów i czytelnicy się rozłożyli, ale lepiej mieć tą setkę która zagląda i czyta, niż tysiące którzy tylko wchodzą, żebyś ty zajrzała do nich ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica, przypomniałaś mi, że mam taką szafirową, muszę ją odkopać w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato zawsze przynosi spadek statystyk, także głowa do góry!
    A spódnica piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw, piękna spódnica.

    Spadek statystyk związany jest też z wakacjami. Wiele osób gdzieś wyjeżdża i robi sobie odpoczynek od internetu. Sama zaglądam na mniejszą ilość blogów, więcej przebywam po za domem a mniej na kompie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, spódnica jest genialna!
    A co do statystyk, to mam takie samo zdanie co dziewczyny wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Mam taką samą spódnicę tylko pudrowy róż :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde ta kiecka jest nieziemska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna spódnica, a najlepszy jej kolor! uwielbiam khaki :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Kompletnie nie przepadam za nadrukami - tym bardziej rockowymi czachami, ale za to spódnica świetna. Ołówkowe są ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Podoba mi się spódniczka, ślicznie Ci w upiętych włosach,
    czekam na ten haul z perełkami.
    zaobserwowałam, miło mi będzie jeśli wrócisz.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ale pięknie wyglądasz <3 cudowna ta spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger