10:24

Zamszowa spódniczka i bluzka w pieski


Hej!
Nie wiem jak Wy, ale ja już powoli wyczuwam jesień, a wszystko przez chłodne poranki i wieczory. Ze smutkiem patrzę też, że około 20 robi się ciemno, a chyba właśnie to wczesne nadejście nocy przeżywam najgorzej. Nie lubię ciemności, jest dla mnie demobilizująca. I chociaż oczywiście w żadnym wypadku nas nie ogranicza, to jednak wolę, kiedy pojawia się jak najpóźniej.

Wczoraj razem z Puszkiem spróbowałyśmy przeciwstawić się tym jesiennym nastrojom i zrobiłyśmy sobie babski dzień. Przeszłyśmy się po sklepach w poszukiwaniu perełek, ale... na dobrą sprawę nic ciekawego nie wpadło nam w oko. Na szczęście minęły już dni, kiedy podobało mi się praktycznie wszystko i nie potrafiłam sobie odmówić niczego.






Jak wam się podoba to zestawienie? 
Też odczuwacie zbliżającą się jesień? A może na Was wpływa ona pozytywnie? 
Pozdrawiam serdecznie Kochani!

15 komentarzy:

  1. też czuję jesień.. byłam niedawno na spacerze i jak zobaczyłam taki jesienny widok: liscie spadajace z drzewa, w dodatku żółte to myślałam że się rozpłaczę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie kolorystyczne- uwielbiam kolor miodowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta spódnica jest świetna! Planuję kupić jeansową o tym samym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :) Bardzo mi się podoba :) Sama też bym się tak ubrała ;D
    ______
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny look, podoba mi się koszula <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta pogoda dobija okropnie, ja potrzebuje słońca! Dobrze, że się tak słonecznie ubrałas chociaż taki miły widok na ulicach, a nie wszyscy na szaro i czarno :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten zestaw i połączenie go z tymi butami, jest dziewczęco, ciekawie i niesztampowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci szczerze, że ja też już powoli czuję jesień :( Nie lubię tej końcówki lata.
    A zestaw bardzo fajny, bluzeczka ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, czuć już jesień i to bardzo! Mi się wieczorami szybko chce spać..;/ Chcę znów czerwiec!!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie super zestaw.
    Ja też już czuje powiew jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się ten zestawik podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka świetna spódnica! jesieni mówię stanowcze NIE :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger