16:18

Czerwona torebka, biała bluzka z frędzlami


Hej!
Być może pogoda przeczytała mój ostatni wpis i postanowiła się nad nami zlitować, bo do Płocka wróciło słoneczko.

Wczoraj dotarła do mnie pewna prawda - mimo moich starań, nigdy nie wyglądam na swoje 22 lata. W sklepie nadal proszą mnie o dowód i często słyszę, że Dominika (młodsza o 2 lata) jest tą starszą. Nie pomaga ani mocniejszy makijaż, ani poważniejsze ubrania. Zdecydowanie trzeba coś z tym zrobić!








Torebka to mój ostatni łup z second handu. Mam już jedną czerwoną torebkę, ale niestety jest średnio praktyczna, bo mieści w sobie niewiele, dlatego na co dzień potrzebowałam czegoś większego.
Bluzka z kolei pochodzi z szafy siostry. Nie wiem, czy kupiłabym ją sama, bo raczej nie lubię pokazywać brzucha :)

Pozdrawiam Was Kochani serdecznie!

20 komentarzy:

  1. Cudowny look, nie walcz z tym to przecież zaleta :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również ten problem miałam, każdy mówił, że wyglądam na 17 a nie 23...
    a jak ścięłam włosy każdy mówi,że wyglądam poważniej :D i o to chodziło ;))

    śliczna bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze wróciło słońce ale ja bym się nie obraziła za taki chociaz jeden dzien typowego lata.
    Stylizacja bardzo ładna, przeważnie ta torebka.
    pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to razem wygląda. Wiesz co, ja mam 20 lat, a ludzie dają mi max 15 haha a jak się dowiadują prawdy, to robią wielkie oczy hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super espadryle <3 ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna bluzeczka co powiesz na obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo mi się podobasz w tym wydaniu! ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej wyglądać młodo :) Bluzka bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie frędzelki :) super look!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka tutaj jest takim mocnym, wyrywającym się wręcz punktem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz :) Podoba mi się ramoneska, szukam takiej klasycznej na jesień. A co do wieku to może teraz jest to dla Ciebie uciążliwe, ale za kilka lat być może podziękujesz za taki a nie inny typ urody :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się, że wyglądasz za młodo :D W tej stylizacji wyglądasz jak studentka - więc odpowiednio do wieku ;) Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  15. super! pieknie ci w czerwonej szmince :) fajne nawiazanie makijazu do dodatkow stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger