18:08

Sukienka w paski i granatowa kamizelka


Hej!
Po wielu przymiarkach kupiłam sobie w końcu długą kamizelkę. Niesamowicie mi się one podobają i wydaje mi się, że wyglądają dobrze z każdą częścią garderoby. Nadaje takiego luzu nawet eleganckim zestawieniom. Mój wybór padł na granatowy model z Reserved, który, nawiasem mówiąc, kosztował tylko 40zł.

W tym tygodniu chcę skończyć wszystko to, co zaczęłam, czyli wszelkie zdjęcia kosmetyczne przerwane przez wyczerpaną baterię, obrabianie zdjęć, wysyłanie pocztówek, odpisywanie na meile, czy książki. Kolejny poniedziałek chcę zacząć ze świadomością, że już nic się za mną nie ciągnie. Bo nie ma nic gorszego niż powracająca myśl, że coś jeszcze na nas czeka.






Czy ktoś z Was ma może konto na lubimyczytać? Sama przed chwilą stworzyłam swój profil i jestem ciekawa :) Zostawcie mi nicki albo linki :)

Pozdrawiam serdecznie Kochani!

14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja!:) Sama od jakiegoś czasu poluję na kamizelkę także chyba czeka mnie podróż do Reserved :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Lubię paski !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta kamizelka ;D
    ciekawie wygląda w zestawieniu z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kamizelka. Chciałam kiedyś taką kupić, ale niestety do mojej figury zupełnie nie pasują i we wszystkich wyglądam jak w worku... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta sukienka - zarówno wzór, kolor, długość, fason, no wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie, bardzo podoba mi się ta sukienka i okulary

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka super, ładnie to połączyłaś ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://worldbymyy.blogspot.com/2016/08/sunnydress.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wyglądasz świetnie a że mnie trochę nie było to rzuciła mi się Twoja mała zmiana w fryzurze ;)
    Mam konto na lubimy czytać: robaczeeek - jeśli cos pokrecilam to na blogu mam odsyłacz do tego portalu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam długie kamizelki ! Masz rację, wyglądają dobrze chyba z każdą częścią garderoby :) podoba mi się Twój look !

    OdpowiedzUsuń
  11. kamizelka jest świetna, mam taką czarna i bardzo ją lubie;)

    pozdrawiam
    PatriszjaFashion

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger