20:04

Cytrynka


Hej!
Ostatnio dosłownie wszystko działa przeciwko mnie. Praktyki, nawigacja, ludzie, pogoda i aparat. Wyczekuję wtorku, żeby ostatecznie załatwić problem pod tytułem "Praktyki". W życiu bym nie pomyślała, że okaże się to być aż tak wielkim wyzwaniem.


Sukienkę zamówiłam sobie już rok temu, ale jakoś nie było okazji, żeby ją pokazać. Ciągle coś okazywało się być ważniejsze, a to nie mogłam czegoś dograć i tak przeleżała rok w szafie. W sobotę postanowiłam sobie, że choćby się waliło i paliło, zdjęcia trzeba zrobić i pokazać Wam moją cytrynkę. Jakoś najbardziej pasują mi do niej Nike Capri, bo ma taki lekko sportowy charakter i osobiście nie widzę jej ze szpilkami.


Na koniec powiem Wam tylko, że postanowiłam sobie zebrać przez wakacje 150 pocztówek i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, wiele osób wyraziło chęć, żeby mi w tym pomóc.

Pozdrawiam Kochani i do następnego! :*

24 komentarze:

  1. czasem tak jest, że wszystko stawia się nam na przeciw, ale w końcu będzie dobrze :)

    piękna ta cytrynka, do twarzy Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodko i dziewczęco! Bardzo CI ladnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, fajnie zestawiona ze sportowymi butami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przeurocza jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci w takich kolorach. Noś je częźciej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor sukienki! Podoba mi się połączenie z trampkami :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie ci w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, fajnie Ci w tym kolorze :) I super wygląda połączenie z trampkami :)

    Mam nadzieję, że uda Ci się załatwić wszystko z praktykami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cytrynowy i zółty to zdecydowanie mój kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam, że buty byly dla mnie zaskoczeniem, spodziewalam się szpileczek ;d urocza sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo łądny odcień sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczo wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna ta sukienka, cudownie w niej kochana wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz cudownie ;)! powodzenia z prkatykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ci ślicznie w tej cytrynce, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka w tłoczone wzory! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger