20:55

Dwie najważniejsze rzeczy w życiu


Hej!
Przez cały miesiąc myślałam, że przed urodzinami stworzę coś równie fajnego jak jakiś czas temu Asia z bloga Konfettitime KLIK, ale im częściej o tym myślałam, tym większa pustka ogarniała moje myśli. I to nie jest tak, że nie miałam żadnego pomysłu. Miałam ich kilka. A to na kluczowe wydarzenia, na pomyłki, błędy, cytaty, czy inne rzeczy. No i właśnie przez to, że chciałam napisać tak dużo, czułam, że nie napiszę nic, bo nie umiem przelać myśli na "kartkę".
W końcu doszłam do wniosku, że podzielę się z Wami jedną z ważniejszych lekcji, jakie dostałam od życia - w życiu istnieją dwa największe skarby. Pierwszy to zdrowie i wydaje mi się, że nikt tego nie będzie podważał. Jak byłam młodsza, często słyszałam jak dorośli podczas składania życzeń wypowiadają kultowe jak dla mnie zdanie "i jeszcze zdrowia, bo jak jest zdrowie, to jest wszystko". Kiedyś tego nie rozumiałam, aż w końcu faktycznie doszło do mnie, że w tych życzeniach zamknięta jest bardzo ważna prawda.


Drugi skarb to dla mnie ludzie, spokrewnieni i ci, którzy goszczą w naszym życiu z naszego wyboru. Bo rozśmieszą, pocieszą, pozwolą się wypłakać, przytulą, porozmawiają, dadzą nam poczucie, że jesteśmy piękni i potrzebni. Sama raczej nie mogę o sobie powiedzieć, że jestem duszą towarzystwa, że zbieram wokół siebie masę ludzi, że bez problemu nawiązuję przyjaźnie. Trzymam się raczej małego grona, ale bardzo je doceniam i szanuję.









płaszcz - second hand
spódnica - New Yorker
koszula - Cropp
torebka - second hand
kaszkiet - H&M 


Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Piekny jest ten płaszczyk, pięknie wyglądasz w tych kolorach :) Zdrowie najbardziej docenia się, kiedy je się traci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - zdrowie jest najważniejsze. Zawsze uwzględniam to zdanie "I jeszcze zdrowia ..." w życzeniach. Wywnioskowałam, że osoby, które nie miały nigdy problemów zdrowotnych, nie doceniają tego. I przyznaję, że też należałam do tych osób, dopóki nie odczułam podupadającego zdrowia na własnej skórze ... Co do ludzi, to też trzymam się swojego małego grona i dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, zdrowie i bliscy ludzie to najważniejsze co mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak dobrze że można mieć wpływ i na jedno i na drugie. Chociaż niektórzy niestety wolą marudzić. Wszystko mnie boli i otaczają mnie idioci, a tak naprawdę sami wybieramy to co mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej mieć małe grono przyjaciół, ale sprawdzone, a nie całą chatę znajomych, którzy w gorszych chwilach mają nas gdzieś. I dlatego z okazji Urodzin życzę Ci właśni tych dwóch rzeczy - zdrowia i bliskich, sprawdzonych osób wokół :) Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzam się z Tobą. dla mnie zdrowie i bliscy to najważniejsze rzeczy w życiu :) stylizacja jest bardzo ładna :)
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ten kaszkiet na YT u Ciebie i naprawdę genialnie wygląda w stylizacjach !
    i zgodzę się z Tobą w obu przypadkach, a zdrowie to już w ogóle, też nigdy tego nie rozumiałam, że o co 'starym chodzi', a teraz sama jedyne o cyzm myślę i życzę wszystkim to zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze napisane/powiedziane. Ładnie Ci w rózowym

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger