15:45

Brakuje mi weny i oczyszczam przestrzeń


Hej Kochani!
Znowu zdjęcia wiszą kilka dni w wersji roboczej, a mnie brakuje weny, żeby cokolwiek napisać. Zaczęłam więc od zrobienia live na instagramie. Lubię tą formę rozmowy z Wami, chociaż nie uczestniczy w niej wiele osób, ale mimo wszystko mogę się po prostu wygadać. Chyba tego często potrzebujemy, żeby się po prostu wygadać.
Miałam dzisiaj napisać coś o zbliżających się urodzinach, jakoś podsumować ten czas, te wszystkie lata, ale ciągle brak mi inspiracji, a nie chcę pisać głupot tylko po to, żeby były.


Mogę się Wam natomiast pochwalić, że oprócz oszczędzania i miesiąca bez zakupów robię sobie też porządki w głowie. Oczyszczam przestrzeń psychiczną i dbam o jakość mojego czasu wolnego. Zaczęłam od posprzątania moim social mediów. Bez skrupułów rezygnuję z subskrypcji osób, które za dużo, a w zasadzie niczego do mojego życia nie wnoszą. Niby zostawienie łapki czy serduszka nic nie kosztuje, ale uniemożliwia dotarcie do osób, od których mogę się uczyć. Sama też chcę, żeby mój blog czy kanał był użyteczny, więc niedługo możecie spodziewać się czegoś innego. Mam nadzieję, że przypadnie Wam to do gustu.






marynarka - Lidl 
koszula - second hand
spódnica - vintage
buty - Renee


Pozdrawiam serdecznie!

13 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak to jest, ale sama bym się tak nie ubrała, a na Tobie ten zestaw wygląda dobrze. Natomiast marynarka to już w ogóle sztosik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno rodziłaś, a już masz taką figurę! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw:) Dłuższa marynarka z ołówkową spódnicą do mnie przemawia jak najbardziej!
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka bardzo ładna, spódnica już mi się mniej podoba, uwydatnia brzuszek, którego normalnie u Ciebie nie widać :) Poza tym też robię porządki u siebie, chociaż w tej gonitwie ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no! Wyglądasz przepięknie :D piękna marynarka

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie czasem zrobić takie porządki :) A stylizacja jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam tak często, że brakuje mi weny :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna stylizacja, sylwetka super :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger