18:19

Przegląd letnich stylizacji


Hej!
W związku z tym, że na blogu pojawiły się już dwie typowo jesienne stylizacje, pora podsumować te wakacyjne. Pojawiło się ich całkiem sporo przez te dwa i pół miesiąca i przyciągały najwięcej osób.
Nie wiem sama, czy jestem w stanie wybrać tą ulubioną, bo podoba mi się szczególnie kilka, ale może uda się to Wam :) Zostawcie proszę w komentarzu numer stylizacji, która Waszym zdaniem była królową lata :)




4. Fartuszek w różyczki  5. Sukienka w paski i granatowa sukienka  6. Kimono w kwiaty i czarna sukienka
  





7. Beżowa koronkowa sukienka   8. Niebieska sukienka z koronką   9. Czarna sukienka w białe kółeczka


 

 

16. Czarna spódnica w wersji eleganckiej 17. Miejsko w mieście 18. Bluzka z krzyżem i ołówkowa spódnica








28. Luźne spodnie i bluzka w paski 29. Różowy sweterek ze srebrną nitką i beżowe spodnie 30. Spodnie we wzorki, biała koszula i kamizelka

I jak? Która przypadła Wam do gustu najbardziej? 
Pozdrawiam Kochani! 

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że to już koniec lata :( Stylizacje świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Sukienki i koszule to zdecydowanie moje ulubione ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 21, 22 i 30 tak wpadły mi w oko ;) Ale ja bardzo lubię Twoje stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle pięknych zestawów! uwielbiam lato szkoda że to już koniec ciepłej pogody

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 najbardziej mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta czerwona sukienka we wzorki jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie są świetne! ciężko miałam wybrać najlepszą:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ajajaj az mi się chce lata mimo, że uwielbiam jesień haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne letnie zestawy
    fajne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  10. żółta spódnica najpiękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przegląd letnich stylówek! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta z zamszową, musztardową spódniczką chyba podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienki królowały! piękne, dziewczęce stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger