15:55

Swetrowa sukienka


Hej!
Na blogu pojawiła się mała przerwa od wpisów typowo ubraniowych. W międzyczasie stworzyłam kilka zarysów postów głównie pisanych, gdzie chcę przedstawić moje zdanie na temat pewnych rzeczy, czy po prostu zaprezentować coś innego niż zwykle.

O sweterkowych sukienkach wspominałam Wam przy okazji mojej wishlisty. Póki co mam w szafie jeden. Znalazłam go w Stradivariusie jeszcze na końcówce letnich wyprzedaży. Widziałam oczywiście od tego czasu kilka innych w sklepach, ale ich ceny skutecznie mnie odstraszają, więc poczekam na kolejne promocje. Marcin uważa, że ta moja niechęć do przepłacania jest nieco przesadzona, ale po prostu nie lubię wydawać więcej niż muszę :) Tym bardziej, że teraz mam swój mały cel ;)


Ostatnio polubiłam się z tymi czarnymi botkami i chodzę w nich praktycznie codziennie. Są wygodne i pasują mi w zasadzie do wszystkiego. Z kolei do toreb z frędzlami długo nie mogłam się przekonać, bo są niestety mało uniwersalne. Tym razem jednak przypasowała do wszystkiego idealnie :)




 
sukienka - Stradivarius
torebka - Puszka 
buty - second hand
kurtka - @ 

I jak Wam się podoba to zestawienie? Co myślicie o tego typu sukienkach? 
Pozdrawiam serdecznie!

21 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się dziewczyny w sukienkach o takiej długości, ale kiedy zakładam je na siebie nie mogę się przełamać :D. Wyglądasz olśniewająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka świetna, ale nie dla mnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest boska, chociaż ja bym ją skróciła przed kolano, jakoś nie mogę się odnaleźć w dłuższych chociaż jestem bardzo wysoka i szczupła i teoretycznie takie sukienki mi pasują, ale jakoś się nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miała ochotę na tą sukienkę, ale cena najpierw mnie odstraszała, a potem nie było rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta sukienka! Uwielbiam takie dzianinowe. I bardzo lubię tę długość, niby wszystko zakrywa, ale przy fasonie ołówka i tak jest bardzo kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny look, ta sukienka jest świetna!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie długaśne sukienki:) ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyszło, to jest niezwykle spójne, ciekawe połączenie!
    wszystko dobrałaś perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta sukienka, choć dla mnie mogłaby być odrobinę krótsza, ale Ty wyglądasz w niej dobrze - nigdzie Cię nie skraca :) Też podobają mi się sweterkowe/dzianinowe sukienki i koniecznie muszę się w taką zaopatrzyć na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest bardzo ciekawa ale wydaje mi się odrobinkę za długa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tę pogodę sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie! Nowa fryzura pasuje ci.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger