16:28

Jesienny zwyklak


Hej!
Nie nadążam już za pogodą. Dzień mogę zacząć w spódnicy i koszuli, a skończyć w ciepłych dresach, bluzie i kurtce. I jeszcze cały czas trzeba się liczyć z tym, że w każdej chwili zacznie padać. Chyba pora zaopatrzyć się w fajną parasolkę. Najlepiej jakąś kolorową, żeby odganiała ponure myśli :)
  

Chwile między pracą, a korkami poświęcam na przygotowanie zdjęć. Niestety w Olsztynie ciężko mi będzie przygotować wpisy typowo ubraniowe, bo nie mam nikogo, kto stanąłby za aparatem. Dlatego też czuję, że każdy mój weekend w Płocku będzie aktywny, bo spróbuję w miarę możliwości nadrabiać te braki z Puszkiem :)


Sweter z dzisiejszego wpisu znalazłam rok temu w New Yorkerze. Sporo osób skarży się na jakość ubrań w tym sklepie, a ja chyba mam szczęście, bo większość moich ubrań świetnie się trzyma. Ten sweter także. Nosiłam go przez całą zimę i wiosnę, a także chłodne letnie dni i prezentuje się dobrze :) Posłuży mi na pewno jeszcze przez co najmniej dwa sezony.


Jedno z moich ulubionych miejsc w Płocku, czyli park przy katedrze wygląda tak, jakby jesień przyszła tam zdecydowanie wcześniej. Kasztany spadają w olbrzymich ilościach, większość drzew już zrzuciło liście, a wokół utrzymuje się lekko ponura atmosfera.


Na koniec opowiem Wam zabawną historię :) W trakcie robienia tych zdjęć wiernie kibicowali nam panowie z budowy. Na koniec jeden zapytał, czy te zdjęcia będą potem na sprzedaż do magazynu. Niby drobiazg, ale poczułam się na chwilę jak gwiazda :)


sweter - New Yorker
spódnica - House
buty - no name
torebka - etorebka

To wszystko :) Konkretnie się dzisiaj rozpisałam. 
Chcę też życzyć wszystkim panom, tym małym i tym dużym wszystkiego najlepszego z okazji ich święta :) 
Pozdrawiam serdecznie!

18 komentarzy:

  1. Fajny zwyklaczek! Ja już od dawna nie umiem nic kupić w NY. Za to kasztany też uwielbiam zbierać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie nadążam za pogodą zwłaszcza jak mam na pierwsze zmiany. Rano 4-5 stopni wychodzę z pracy 19-20 stopni. Weź tu się ubierz odpowiednio.
    Podoba bardzo mi się spódniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne botki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne botki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się strasznie podoba Twoja spódnica - boska jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) Spódniczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz:) podoba mi się Twoja spódnica:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. powinnam zacząć sięgać po spódniczki.. pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica bomba! Jesień jak jest dość ciepła to jest fajna, bo można w spódnicach śmiało śmigać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :) Idealna na jesień :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacją :) podoba mi się sweterek :D
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. miłą ta akcja :P takie miłe komentarze dodają każdej kobiecie pewności siebie :)
    wyglądasz pięknie *.* stylizacja bardzo mi się podoba, spódnica w szczególności - uwielbiam nosić zgniłą zieleń jesienią, a do tego jej krój jest taki nieoczywisty. *.*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger