15:19

Propozycje mikołajkowych prezentów z Bonprix


Hej!
Można powiedzieć, że do grudnia dzieli nas tylko kilka dni. Czas pędzi szybko i nim się obejrzymy nadejdzie święto wyczekiwane przez tych dużych i małych, czyli Mikołajki. Uwielbiam ten dzień ze względu na jego niezobowiązującą formułę. Nie towarzyszy mu taki szał jak Gwiazdce, a jednak połączony jest z obdarowaniem bliskich drobnymi prezentami.
Ja na Mikołajki wybieram zwykle drobnostki, nie jestem fanką drogich upominków. Słodycze, książka, jakiś świąteczny drobiazg pięknie zmieści się do skarpety i z pewnością wywoła uśmiech na twarzy obdarowanej osoby :)

Dziś przychodzę do Was z kilkoma propozycjami mikołajkowych prezentów. Wszystko wybrałam ze strony bonprix.pl Są to głównie urocze piżamki, czapki i szaliki, a także właśnie drobiazgi do domu. Być może coś przypadnie Wam do gustu i kupicie sobie którąś z rzeczy w ramach prezentu od siebie dla siebie :)
 



1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
 
 1. KLIK
2. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK


Na dniach pojawi się kilka podobnych wpisów, gdyż ciężko w jednym wpisie zawrzeć wszystkie pomysły :) Liczę, że ta seria przypadnie Wam do gustu. Koniecznie podzielcie się ze mną swoją opinią :) 

Pozdrawiam Kochani!

11 komentarzy:

  1. widziałam te cuda już od kilku dni i normalnie wyjęłaś mi post tego typu, tez taki planuję. Nie mogę się napatrzeć jakie wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  2. Kołdry są świetne!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ten sklep! mam wiele pomyslow na prezent,wlasnie stamtad ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bonprix ma fajne ciuchy, lecz raz zamówiłam i dostałam za duży rozmiar. Boje się teraz cokolwiek zamówić

    OdpowiedzUsuń
  5. zamówiłam kiedyś sukienkę z Bonprixu, wzięłam rozmiar mniejszy a i tak była za duża ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger