20:59

Zielony, biały i czarny


Hej!
Kolejny tydzień zapowiada się owocnie. Tym razem do Olsztyna wybieram się z Puszkiem, więc spróbujemy przygotować dla Was zdjęcia :)
Planuję też powoli zbierać wpisy na grudzień. Zapełniam kalendarz pomysłami, notuję sobie różne rzeczy i o ile czas (i nastrój) mi pozwoli, pochwalę się Wam efektami.


Znowu ogarnia mnie szał zakupów. Zawsze mam tak przed świętami. Masa ozdóbek, lampek i pięknych akcesoriów do domu sprawia, że wpadam w dziwny nastrój i po prostu kupuję :) Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się nieco ograniczyć te zapędy, bo skrupulatnie zbieram pieniądze na wakacje.


Sweter z dzisiejszego wpisu jest dowodem na to, że na chińskich stronach można znaleźć dobre jakościowo rzeczy. Dostałam go mniej więcej na początku pierwszego roku studiów. Noszę go często, bo wprost uwielbiam tego typu fruwajki. Nigdzie się nie zmechacił, nie rozciągnął się brzydko i nie wyblakł. Wygląda w zasadzie dokładnie tak, jak wtedy, gdy wyciągnęłam go z paczuchy.


 Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że miałam szczęście, bo sporo moich ubrań z chińskich sklepów po dwóch praniach przypominało zużytą ścierkę, ale myślę, że o takich fajnych wyjątkach od reguły, że chińskie strony proponują sam badziew, warto wspominać.


sweter - @
spodnie - no name
koszula - no name
kapelusz - mamy 
szalik - Puszka 
buty - CCC


Pozdrawiam Kochani i do kolejnego wpisu :)

13 komentarzy:

  1. Znakomicie wyglądasz, też czuję już powoli jak ogarnia mnie ta magia świątecznych zakupów :) Muszę się pilnować :P

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny szal ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz! szal boski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. Te buty są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten khaki sweter. Dobrze trafiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci pięknie w tym kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do twarzy ci w tym kapeluszu! Buty również bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger