19:35

Sukienkokoszula


Hej!
Wreszcie jestem! Są i zdjęcia. Robione na ostatnią chwilę, w ciężkich warunkach, na moment przed tym, zanim zrobiło się ciemno. Ale wierzę, że coś tam na nich zauważycie. I to nie byle co, ale moją nową sukienkę :)


Ostatnio w second handach często wpadam na wielkie rzeczy, które niesamowicie wpadają mi w oko. Sukienka to tak naprawdę koszula w rozmiarze 50. Pomyślałam, że fajnie dodać do niej pasek, jakąś narzutkę, trochę kobiecych dodatków i mamy strój jak się patrzy.

 
W kolejnym wpisie chcę napisać mały "poradnik", jak kupować w second handach. Często słyszę od znajomych, że chciałyby umieć wyszukiwać dla siebie perełki, ale nie potrafią. Mam nadzieję, że ten wpis pomoże chociaż jednej osobie.




sukienka - second hand
kamizelka - targ
buty - CCC
torebka - targ 
 

To by było wszystko, jeśli chodzi o ten wpis :) 
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Pomysłowo i ciekawie. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się , szczególnie buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest super i świetnie wygląda z tą kamizelką!
    Bardzo fajny zestaw - skradłabym Ci go!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienkokoszula :D Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta koszulowa sukienka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że tak bawisz się modą i ubraniami i z koszuli zrobiłaś sukienkę :) Super to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega mi się podoba to połączenie! Sama ostatnio właśnie sobie kupiłam koszulę-sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka! Bardzo lubię takie modele o fasonie koszuli :-) Bardzo ładnie Ci w takich włosach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Futrzak jest moim must have-mam identycznego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger