21:44

Zrobiona na czarno


Dzień dobry!
Ostatnio coraz częściej świętuję moje małe sukcesy. Wyróżnienie na portalu Trusted Cosmetics, rekordowa liczba wyświetleń, nowy obserwujący, pozytywny odbiór stroju/fryzury/wpisu. Jest tego sporo :) Ktoś może powiedzieć: błaha rzecz, żadne wielkie osiągnięcie. Dla mnie jednak spore, motywujące do kolejnych kroków. 


Kiedyś za osiągnięcie uważałam okładki, uczestnictwo w modowych wydarzeniach, czy wielkie kampanie reklamowe. Z czasem zeszłam na ziemię i zamiast patrzeć na to, czego nie udało mi się osiągnąć, patrzę na to, co już zdobyłam :)


Mimo że dzisiaj dominuje u mnie czerń, Pan określił mnie mianem "anioła". Zawsze jak robię zdjęcia pod galerią, to mamy publiczność w postaci panów odnawiających katedrę. Obserwują, co robimy, a na koniec zawsze pytają, jak poszła sesja :)


Futrzak to mój łup z bazarku. Wybrałam się z Marcinem do Włocławka po klatkę dla Buni, a przy okazji kupiłam kilka cudeniek z mojej listy :) Znaleźliśmy też kilka kotów do mojej kolekcji, a także nowe słodycze do spróbowania.


sukienka - Reserved
futrzak - bazarek 
kapelusz - po mamcie 
torebka - second hand
buty - CCC
 

Jak Wam się podoba to zestawienie? Uważacie je za udane, czy wprost przeciwnie? Chętnie poznam Waszą opinię :) Na koniec jeszcze mała prośba: polecicie mi jakieś fajne książki na jesienne wieczory?

Pozdrawiam serdecznie!

31 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, bo przecież to bardzo znane i lubiane połączenie, ale ta czerwień jakoś mi tu nie leży.. Ale cała stylizacja w czerni jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz <3 świetne futerko, uwielbiam takie

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ja pochodzę z Włocławka :D
    bardzo ładnie wyglądasz, super futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się cieszę z małych sukcesów np. pierwsza strona na modnapolka.pl, statystyki, komentarze nawet drobne współprace.
    Świetna stylizacja:D Fajnie tą czerń przełamuje czerwień torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pasuje ci all black outfit :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Tak elegancko i ten kolor torebki to piękny akcent stylizacji:)
    I gratuluję sukcesów!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedna z Twoich lepszych stylizacji :) Wyglądasz super! Ten elegancki kapelusz, długie kozaki, genialny futrzak i czerwona torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look, futrzak jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie. Cała stylizacja naprawdę przypadła mi do gustu. Poza tym piękna z Ciebie kobieta. :-)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. i oby więcej tych sukcesów! świetny zestaw - kamizelka futrzana zawsze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega! Mierzyłam te kozaki, ale strasznie mi odstawały, ale udało mi się dostać w małym sklepiku w moim mieście takie przylegające! Jestem w nich zakochana, bo szukałam takich już 2 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie też ogromnym osiągnięciemiem jest błacha rzecz. ;) Pięknie wyglądasz! Niby czerń, ale niebanalna. ;) Bardzo mi się podoba futerko. :) Jeśli chodzi o książki to hmmm... Coś z romansideł: "Chwila szczęścia", " Gwiazd naszych wina", "Miasto aniołów", a jeśli chcesz coś tajemniczego to możesz sprawdzić "krew na placu lalek" czy "seria niefortunnych zdarzeń" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty i kamizelka są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Futrzak jest boski!

    Sama bym na siebie taki założyła ! Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz ! super futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam stylizacje z futerkami, ślicznie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Ten futrzak jest prześliczny, no i kapelusz!
    Cudownie uzupełnia całość!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten futrzak! ❤ pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Futrzasta kamizelka jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te buty :) i futerko na jesień idealne

    OdpowiedzUsuń
  22. taka "czarna" mnie zachwycasz. Totalnie inna odslona, zaskakująca i zachwycająca. Uwielbiam Cię tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerń i czerwień to moim zdaniem połączenie idealne. Osobiście wyeliminowałabym tylko sówkę, bo nie przepadam za tym motywem, ale reszta super :) a z małych rzeczy trzeba umieć się cieszyć, inaczej bardzo długo moglibyśmy być nieszczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie od małych rzeczy zmierzamy do tych większych także każda osiągnięta rzecz jest Twoją zasługą i sukcesem :)
    A stylizacja super choć ja za takimi futrzakami średnio przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna i ciepła kamizelka, plus za jej dłuższy krój :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiękne futerko, elegancka stylizacja :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wszystko komponuje się z torebką :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger