21:43

Szminka w nowej wersji


Wita się z Wami nowa Różowa Szminka :)
Znowu zdecydowałam się na cięcie i... farbę. Po 10 miesiącach przerwy stwierdziłam, że co mi tam. Wracam do brązu. Naturalność jest świetna, ale jeszcze lepsze jest dobre samopoczucie :) A ja siebie w wersji blond zbytnio nie lubię.


Prezentuję Wam też dzisiaj strój, w którym czuję, że mogłabym podbijać świat. Jest coś luźnego, coś dopasowanego, trochę czerni, nieco więcej pasteli i najwygodniejsze botki jakie miałam. Można by powiedzieć w skrócie, że to prawdziwe pomieszanie z poplątaniem, ale mnie się podoba.


Mój 10 dniowy "urlop" od uczelni lada moment się skończy, a ja nie zrobiłam tego, co chciałam. Nie nazbierałam dla Was masy zdjęć, chociaż chęci miałam olbrzymie. Liczę, że uda mi się jeszcze jutro coś wykombinować, żeby nie wprowadzać kolejnych długich przerywników między wpisami. 


"Płaszcz" z dzisiejszego wpisu to moje znalezisko z zeszłego tygodnia. Kosztowała coś około 5-6zł. Myślę, że tylko ja byłam na początku przekonana do tej marynarki, bo co by nie ukrywać, jest po prostu wielka, ale na serio widziałam w niej wielki potencjał. Do dopasowanych sukienek i dżinsów sprawdza się super. No i ten kolor... Przyznajcie, że jest piękny.


Bluza trafiła w moje łapki podczas spaceru z mamą. Już wcześniej się na nią czaiłam. Za każdym razem gdy wchodziłam do Bershki, krzyczała "weź mnie". No i wzięłam :) A do tego jeszcze w kolorze oliwki. Z ręką na sercu powiem Wam, że był to strzał w 10, bo bluzy fajnie się noszą i stanowią taką bazową rzecz, która ratuje mnie rano, gdy nie wiem, co na siebie włożyć.


marynarka - second hand
bluza - Bershka
spódnica - New Yorker
torebka - second hand
buty - second hand :) 

Jak Wam się podoba Różowa Szminka w takim wydaniu? 
Pozdrawiam Was serdecznie Kochani! 

16 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz ;)
    cięcie super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marynarka i calkiem dobrze leży. Ładnie ci w nowej fryzurze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiana włosów zdecydowanie na plus, wyglądasz super :) Ten strój również jest rewelacyjny, świetna ta dopasowana spódniczka, płaszczyk też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny look, wglądasz pięknie.
    Podobają mi się takie przedłużane marynarki.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory odważne, bardzo fajnie to wygląda

    http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce :) a stylizacja jest naprawdę fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, podobają mi się te kolory razem. A włosy mam od wczoraj praktycznie identyczne długością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem wyglądasz o wiele lepiej w ciemnych włosach, dobra decyzja :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. W brązie Ci pięknie ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger